promille raja

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

bimbo
Kannattajajäsen
Viestit: 8008
Liittynyt: 9.5.2004 11:46
Paikkakunta: Las Palmas

Re: promille raja

Viesti Kirjoittaja bimbo »

Fred kirjoitti:
eagle kirjoitti:Niitä raskaustestin näköisiä on ja käytetään mm. Bangkokin yökerhoissa ajoittain, mutta myös satunnaisesti kaduilla jne...
Kannattaisikohan niitä kokeilla vaikka vanikuskeihin tai rekkamiehiin joskus? No joo tiedämme vastauksen, ei kannata, yökerhoissa on paremmat rahat :wink:

Itse olen selittänyt itselleni satunnaisen kalioissa mopoilun sillä, että tuskin kukaan muukaan on täysin selvinpäin liikenteessä ilta-aikaan. Mopotaksit varsinkaan.
Just. Eli jos naapuri murhaa niin sitten voi itsekkin hieman murhailla.
Aivan loistavaa logiikkaa.
Fred

Re: promille raja

Viesti Kirjoittaja Fred »

Maassa maan tavalla valitettavasti :| Tottakai kun nyt poliisit on tiukentanut juttujaan ja korruptiokaan ei pelaa entiseen malliin niin nollalinja ensi lomalla.
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

Re: promille raja

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Fred kirjoitti:Maassa maan tavalla valitettavasti :| Tottakai kun nyt poliisit on tiukentanut juttujaan ja korruptiokaan ei pelaa entiseen malliin niin nollalinja ensi lomalla.
Muista kuvata ja puhalluttaa, jos poliisi pysäyttää. :smt005
https://www.youtube.com/watch?v=NSC1L0mf47A
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

Re: promille raja

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Eihän se tuohesta ole poliisinkaan suu. :wink:
BKK Police Chief Angered by Breathalyzer Test Requests
http://www.khaosodenglish.com/detail.ph ... ign=buffer
Silloin kun aktiivisesti pelasin golfia, niin osallistuin myös paikallisten järjestämiin turnauksiin ja niiden jälkeisiin banketteihin, jossa valtaosa pelaajista oli joko poliiseja tai kapiaisia, niin kyllä sinne autolla tultiin ja autoilla lähdettiin. Kuka selvänä, kuka enemmän tai vähemmän nauttineena.
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
loikkari

Re: promille raja

Viesti Kirjoittaja loikkari »

BKK Police Chief Angered by Breathalyzer Test Requests
Kaikista hölmöintähän tässä on ett sillä on pokkaa kertoa asia julkisesti ja täten saattaa itse itsensä naurunalaiseksi.
Miten voi olla noin hölmö, ja päässyt moiseen virkaan. Mulla on enemmän nappeja puvussa joten ole hiljaa.
Vastaa Viestiin