Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

maamo77
Viestit: 89
Liittynyt: 22.4.2006 11:14

Re: Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja maamo77 »

12012013 kirjoitti:Nostoa tälle..

TuiFly Nordicin Boeing 767-koneissa on käsittääkseni samantyyppinen viihdejärjestelmä, oisko kellään up-to-date tietoa mitä leffoja tuolla nyt pyörii?
Lähtö ois 3 viikon päästä ja olis kiva tietää otanko pari kirjaa mukaan vai luotanko viihdejärjestelmän viihdyttävyyteen.. :D

Tää muaki kiinnostaa... 13.1. meno Phukettiin...
Onko koneessa WLAN?
japa79x
Viestit: 1679
Liittynyt: 2.9.2009 16:48
Paikkakunta: hamina
Viesti:

Re: Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja japa79x »

maamo77 kirjoitti:
12012013 kirjoitti:Nostoa tälle..

TuiFly Nordicin Boeing 767-koneissa on käsittääkseni samantyyppinen viihdejärjestelmä, oisko kellään up-to-date tietoa mitä leffoja tuolla nyt pyörii?
Lähtö ois 3 viikon päästä ja olis kiva tietää otanko pari kirjaa mukaan vai luotanko viihdejärjestelmän viihdyttävyyteen.. :D

en lähtis 100% luottaa tohon viihdejärjestelmää.
parivuotta sitte siin oli joku vika ja lähdettiin ilman sitä ja voin sanoo et tylsää oli.
meikä ainakaa jaksan sit lennon reittii kattoo koko matkaa :)
ei noi pari kirjaa nyt hirvee vaiva mun mielest oo ottaa mukaa :roll:
Mitä vähemmän ihminen tajuaa aiheesta, sitä enemmän hän luulee tietävänsä.
12012013
Viestit: 21
Liittynyt: 16.7.2012 21:40

Re: Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja 12012013 »

japa79x kirjoitti:
maamo77 kirjoitti:
12012013 kirjoitti:Nostoa tälle..

TuiFly Nordicin Boeing 767-koneissa on käsittääkseni samantyyppinen viihdejärjestelmä, oisko kellään up-to-date tietoa mitä leffoja tuolla nyt pyörii?
Lähtö ois 3 viikon päästä ja olis kiva tietää otanko pari kirjaa mukaan vai luotanko viihdejärjestelmän viihdyttävyyteen.. :D

en lähtis 100% luottaa tohon viihdejärjestelmää.
parivuotta sitte siin oli joku vika ja lähdettiin ilman sitä ja voin sanoo et tylsää oli.
meikä ainakaa jaksan sit lennon reittii kattoo koko matkaa :)
ei noi pari kirjaa nyt hirvee vaiva mun mielest oo ottaa mukaa :roll:
Lähtökohtaisesti lähden siitä että viihdejärjestelmä toimii. Mutta toki otan pari kirjaa mukaan pahan varalta.
Kiinnostais tosiaan vaan etukäteen vähän tietää mitä siellä pyörii. Jos pelkästää jotain 100 vuotta vanhoja leffoja/lastenleffoja niin niitä ei kyllä jaksa 11 tuntia tuijotella..
Avatar
apasra
Viestit: 4462
Liittynyt: 24.2.2004 22:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja apasra »

Viihdejärjestelmästä pystyy myös soittaan, lähettää tekstareita ja tais olla myös sähköpostinlähetys mahdollisuuskin.
Tekstarin lähetin ja vastaanotin, 2 € suunta.
- som nam naa -
Ilkka

Re: Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja Ilkka »

Tähänkin ketjuun on joku nyt päättänyt sekoittaa Finnmatkojen koneiden systeemit. Lukijalle jää arvoiteltavaa kummasta puhutaan kun lainaillaan ja vastaillaan.

Ei näin!
pl1971
Viestit: 337
Liittynyt: 14.12.2009 17:11

Re: Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja pl1971 »

Mä luulen et sun Ilkka kannattaa olla ihan hiljaa ja katsoa itseäsi peiliin :smt015
Ilkka

Re: Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja Ilkka »

pl1971 kirjoitti:Mä luulen et sun Ilkka kannattaa olla ihan hiljaa ja katsoa itseäsi peiliin :smt015
Jaa. Voi olla.
En ole kuitenkaan tähän ketjuun sohlannut mitään Finnmatkojen juttuja enkä jättänyt moderoimatta ketjua eli kyllä siellä pari on ennen mua katsomassa niihin peileihin.
pl1971
Viestit: 337
Liittynyt: 14.12.2009 17:11

Re: Airbus A330 henk.koht.viihdejärjestelmä

Viesti Kirjoittaja pl1971 »

:smt005 Koita pärjätä :smt005
Vastaa Viestiin