Edullisia hotelleja Bangkok sekä Pattaya? ym. tietoa ?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
superman1
Viestit: 34
Liittynyt: 16.1.2013 21:44

Edullisia hotelleja Bangkok sekä Pattaya? ym. tietoa ?

Viesti Kirjoittaja superman1 »

Olemme lähdössä Thaimaaseen helmikuun vikalla viikolla ja kysynkin vähän suosituksia edullisista hotelleista Pattayalta sekä Bangkokista ?
Hinta yhdeltä yöltä mielellään maksimissaan 10€ mieluiten vaikka allekin sis. 2 majoittujaa. Jos tuohon hintaan saa niin hotellissa olisi hyvä olla ainakin uima-allas, turvallinen tallelokero ja aamiainen, mut nämä ei tosiaan pakollisia. Pattayalla oleva hotelli saisi sijaita lähellä pattayan keskustaa, mutta myös kuitenkin sillain, ettei kovin pitkä matka oisi rannallekkaan.

Mikä/mitkä ovat Pattayan kadut missä meno on ylimmillään?

Mitä taksi maksaa tänä päivänä Bangkokin lentokentältä Pattayalle? Entä takaisin Pattayalta Bangkokiin? Kannattaako rahaa vaihtaa jo Bangkokissa vai vasta Pattayalla? Mitä matka kestää taksilla entä bussilla?

Onko Pattayalla sellaista/sellaisia diskomenomestoja missä soitetaan tämän päivän hittejä vai soiko niissä ainoastaan teknopop ym. ?
Phuketissa käyneenä esim. seductionis ja tiger soitettiin nykyhittejä nii tarkoitan, että löytyykö vastaavia Pattayalta?

Mitä taksit ja tuktuk maksaa Pattayan alueella?

Suosituksia edullisista eurooppalaisista ruokapaikoista?

Kannattaako vaateostoksia ym. tehdän enemmän Pattayalla vaiko Bangkokis eli kummasko halvempaa ja suosituksia voi myös antaa ostospaikoista ?

Mitä nähtävyyksiä olisi Pattayalla entä Bangkokis ? Mites norsusafari, krokotiilipuisto, apinat, hintaa ym. ?

Ennen emme ole tosiaan Pattayalla käyneet pelkästään Phuket, huahin ja Bangkok.
oldbone79
Viestit: 94
Liittynyt: 2.12.2006 12:26

Re: Edullisia hotelleja Bangkok sekä Pattaya? ym. tietoa ?

Viesti Kirjoittaja oldbone79 »

Sinuna nyt kyllä vähä maksasin enempi majotuksesta ees jonku 800 paateroo, agodan sivuilta katot sulle sopivat hotlat ja sieltä löytyy myös reilusti arvosteluja joka hotellin perästä. Kaikkiin kysymyksiisi löytyy kyllä jo vastaukset täältä klupilta et vähä vaikka hakutoimintoo käyttöön. kymmenen euron hotelli bangkokis on yhtäku rotanloukku. kuukausivuokralla tohon päivähintaa jo toki saa kunnollisenkin.
borde
Myyntitykki
Viestit: 4882
Liittynyt: 19.12.2003 10:34
Paikkakunta: Vihti

Re: Edullisia hotelleja Bangkok sekä Pattaya? ym. tietoa ?

Viesti Kirjoittaja borde »

Jos superman on jo kolmessa kohteessa Thaimaassa käynyt ja kysyy täällä minun mielestäni sellaisia kysymyksiä ekassa viestissä jotka nyt löytyy netistä/täältä haulla.
Jos ei ole provo niin ihmettelen..(pahoillani olen jos väärässä)
Aina mielessä !!
oldbone79
Viestit: 94
Liittynyt: 2.12.2006 12:26

Re: Edullisia hotelleja Bangkok sekä Pattaya? ym. tietoa ?

Viesti Kirjoittaja oldbone79 »

luulen et on provo ei vaa ymmärrä kui joku jaksaa.... Mutta täs nyt sulle halvin uima-altaallinen hotelli mitä agoda löytää pattayalta hinta 18 euroo :smt005 http://www.agoda.fi/asia/thailand/patta ... d&tyra=1|2
borde
Myyntitykki
Viestit: 4882
Liittynyt: 19.12.2003 10:34
Paikkakunta: Vihti

Re: Edullisia hotelleja Bangkok sekä Pattaya? ym. tietoa ?

Viesti Kirjoittaja borde »

luulen et on provo ei vaa ymmärrä kui joku jaksaa.... Mutta täs nyt sulle halvin uima-altaallinen hotelli mitä agoda löytää pattayalta hinta 18 euroo http://www.agoda.fi/asia/thailand/patta ... d&tyra=1|2
Menee vaan melkein puolella yli budjetin.. :(
Aina mielessä !!
oldbone79
Viestit: 94
Liittynyt: 2.12.2006 12:26

Re: Edullisia hotelleja Bangkok sekä Pattaya? ym. tietoa ?

Viesti Kirjoittaja oldbone79 »

Supertrumpin pitää nyt kyllä melkein ottaa teltta mukaa ja pystyttää se sinne lähelle walkkaria siihe meren rantaa ni sitte on iso uima-allas ja kaikkee lähellä :-D safety boxin saa sinne telttaan ostettua niillä säästyneillä rahoilla, sori et oon ilkee mut mun mielestä tästä voi tulla tosi hauska ketju :lol: tosin tää kyllä taitaa kuulua tonne up to you lokeroo
Vastaa Viestiin