Uutena Bangkokissa

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
JTrvlr
Viestit: 30
Liittynyt: 27.7.2011 16:41

Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja JTrvlr »

Olen harkinnut nyt pidemmän aikaa matkaa Bangkokiin, eikä kovin hyvää käsitystä, mistä lähteä.
Jos saisin hyviä neuvoja täältä.

Ensinnäkin, olen katsellut hotelleja:
http://tinyurl.com/EuroGrande
ja tätä:
http://tinyurl.com/SiamStar
..Miksei tätäkin:
http://www.agoda.com/asia/thailand/bang ... hotel.html

Halpoja, ja ilmeisesti hyvällä paikalla. ..Itseasiassa googlesta ei löydä edes mikä on Bangkokin keskus, mutta Soi CowBoyn ja Silomin kyllä thaiklupin kautta tiedän.
Ja matka, pahemmin kaunistelematta, ihan puhtaasti hauskanviettoa, kauniiden naisten ja olusen merkeissä.

Toinen, Onko iso ero hinnoissa, jos hommaa huoneen vasta paikan päällä?
Ajattelin lentää Bangkokiin, siitä pari päivää Patongilla ja sen jälkeen varmaan Pattayalle, sitten takaisin BKK....

Matka ensi kuussa, songranin alla, 10. tai 11.

Kiitos vinkeistä.
Avatar
teepee
Viestit: 4125
Liittynyt: 3.12.2005 18:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja teepee »

Minä suosittelisin soi 4 sukhumvitin nurkkia, kävelymatkan päästä Nana plazaa joku hotelli. Minä olin viimeksi TheDarvin hotellissa ja sijainti oli mun mielestä hyvä. Hotelikin oli.
Avatar
apasra
Viestit: 4462
Liittynyt: 24.2.2004 22:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja apasra »

Kunhan ottaa hotellin BTS-radan varresta niin pääsee vaivattomasti liikkumaan sky-trainillä, metrolla jne. Ja muistaa vältää työmatkojen ruuhka-aikoja.
- som nam naa -
Avatar
JTrvlr
Viestit: 30
Liittynyt: 27.7.2011 16:41

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja JTrvlr »

On liian hyvä. Meinasin että varaan hotellin varoiksi BKK:sta matkan ajaksi, vaikken Bangkokissa koko aikaa olekaan. En viittis maksaa 50€/pv, kun ei siellä parhaimmillaankaan tule paljon aikaa vietettyä.
Nanasta muuten luin, että on ladyboy aluetta, onkohan toi totta?
Avatar
JTrvlr
Viestit: 30
Liittynyt: 27.7.2011 16:41

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja JTrvlr »

apasra kirjoitti:Kunhan ottaa hotellin BTS-radan varresta niin pääsee vaivattomasti liikkumaan sky-trainillä, metrolla jne. Ja muistaa vältää työmatkojen ruuhka-aikoja.
Sitä joo funtsin, että tuolla on hankala liikkua. Vähän sen mukaan noi hotellitkin.
Centaurista muuten vastattiin lakanamaksukyselyihin näin:
"Good Evening!
You can reserve a room in Centaur Inn Hotel and you are allowed to accompany one person also. So it means only two people can live in a room and your friends can visit you at any time but they are not allowed sleep night inside the hotel at all. If more than two people sleeps in your room then we have to charge you per person 100 Baht. If you have any further queries please feel free to contact us."
Eurograndesta näin
Thank you for e-mailing The Euro Grande Reservations.

Our Hotel Rate
Grand Deluxe/Single : 1,890 bht / day + breakfast
Grand Deluxe/Double : 2,390 bht / day + breakfast
Extra Bed : 500 bht

All bookings must be guaranteed at the time of reservation by credit card or
advance payment. All major cards are accepted.

To confirm your booking reservation we are pleased fill the credit card details
Credit card Type: VISA AMEX MASTERCARD
DINERS
Credit Card No. __ __ __ __- __ __ __ __- __ __ __ __- __ __ __ __ Validity:
__ / __

We look forward to the pleasure of having you as our guest at the Euro
Grande Hotel we will assure you that everything possible will be done to make
your stay an enjoyable once..

Thanks and Regards,
Front Desk Reception
Jonkunnäkösen vertailun vuoksi...
Avatar
teepee
Viestit: 4125
Liittynyt: 3.12.2005 18:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja teepee »

JTrvlr kirjoitti: Nanasta muuten luin, että on ladyboy aluetta, onkohan toi totta?
Niin, onko Thaimaassa alue jossa ei leikkuja? Mutta Nana tuskin on pahimmasta päästä edes Bangkokissa. Taitaa olla Patpong pahempi paikka jos niitä pelkää.
Avatar
Johnny83
Purnaajien kuningas
Viestit: 12986
Liittynyt: 24.12.2006 21:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja Johnny83 »

teepee kirjoitti:
JTrvlr kirjoitti: Nanasta muuten luin, että on ladyboy aluetta, onkohan toi totta?
Niin, onko Thaimaassa alue jossa ei leikkuja? Mutta Nana tuskin on pahimmasta päästä edes Bangkokissa. Taitaa olla Patpong pahempi paikka jos niitä pelkää.
Heh, nimenomaan! Kyllä mun mielestä Patpong on homojen ja leikkujen leikkikenttä ja näyttääkin joltain kalanlastaussatamalta, ei siellä kauaa pää kestä...
Avatar
apasra
Viestit: 4462
Liittynyt: 24.2.2004 22:35
Paikkakunta: Tampere

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja apasra »

- som nam naa -
Avatar
JTrvlr
Viestit: 30
Liittynyt: 27.7.2011 16:41

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja JTrvlr »

Kiitos Apasra.
Listoissa ainakin muutama helmi seassa. Esim. toi Boss Suites Hotel, melko loistava sijainti/hinta/laatu-suhde.

Hotellit mainostaa korkeita hintoja omilla sivuillaan, siis verrattuna näihin hotellinvaraus-palveluiden hintoihin. Ilmeisesti hotellin saa ihan nyrkkisääntonä huomattavasti halvemmalla, kun tilaa sen esim. Agodalta?
Avatar
JTrvlr
Viestit: 30
Liittynyt: 27.7.2011 16:41

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja JTrvlr »

teepee kirjoitti:
JTrvlr kirjoitti: Nanasta muuten luin, että on ladyboy aluetta, onkohan toi totta?
Niin, onko Thaimaassa alue jossa ei leikkuja? Mutta Nana tuskin on pahimmasta päästä edes Bangkokissa. Taitaa olla Patpong pahempi paikka jos niitä pelkää.
Olikohan stickman, tai sivustollansa ainakin, kun luin että 80% luokkaa olis tuo ilmiö Nanalla.
Varmaan skeidaa niin, mutta täytyy kai tuon johonkin perustua.
Pelkäähän sitä tyttöpoikia, ei noista tunnista, varsinkaan jos on muutaman ottanu ja ne osaa olla vielä harvinaisen häijyjä.
jomppa73

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja jomppa73 »

Johnny83 kirjoitti: Heh, nimenomaan! Kyllä mun mielestä Patpong on homojen ja leikkujen leikkikenttä ja näyttääkin joltain kalanlastaussatamalta, ei siellä kauaa pää kestä...
Kyllä Patpong kannattaa kiertää kaukaa, jos yhtään tuntee kammoa Thaimaan yöelämään. Välittömästi joku ladyboy vie yläkertaan, ja joudut ryöstetyksi mennen tullen. Pään kestokin on kovilla. Suosittelen ensikertalaiselle luotettavaa opasta Patpongille. Muuten voi tulla ikäviä yllätyksiä.
jomppa73

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja jomppa73 »

JTrvlr kirjoitti: Olikohan stickman, tai sivustollansa ainakin, kun luin että 80% luokkaa olis tuo ilmiö Nanalla.
Varmaan skeidaa niin, mutta täytyy kai tuon johonkin perustua.
Pelkäähän sitä tyttöpoikia, ei noista tunnista, varsinkaan jos on muutaman ottanu ja ne osaa olla vielä harvinaisen häijyjä.
Reissusi jälkeen toivon raporttia tänne, miten muiden teoriat/neuvot pitivät paikkansa.
Avatar
kiikari
alkoholin viihdekäyttäjä
Viestit: 1803
Liittynyt: 4.2.2007 2:13
Paikkakunta: Suomi

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja kiikari »

Baarit tulee ja menee, ja joskus muuttuvat esim. tyttöbaareista toisenlaisiksi. Pitää vain silmänsä ja korvansa auki eikä läträä viinalla tolkuttomasti. No seuraavia paikkoja kannattanee välttää ihan varmuuden vuoksi.

Nanan alueen goukkarit/baarit:
Carnival
Casanova Bar
Cascades
Lollipop
Obsession
Temptations
Voodoo Bar
Guess Bar

Cockatoo, Soi Cowboy

Darkside bar, Soi 33

Patpong:
King's Castle III
King's Corner
Lähistöllä Silom Soi 4 on täynnä homobaareja, poikkeuksena Tapas, joka ainakin kymmenkunta vuotta sitten rankattiin Bangkokin ykkösbaariksi (Bangkok Metro Magazine.)
Minä hankin kokemuksia, muut tekevät syntiä.
prome
Viestit: 69
Liittynyt: 30.7.2008 11:10

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja prome »

JTrvlr kirjoitti:Kiitos Apasra.
Listoissa ainakin muutama helmi seassa. Esim. toi Boss Suites Hotel, melko loistava sijainti/hinta/laatu-suhde.

Hotellit mainostaa korkeita hintoja omilla sivuillaan, siis verrattuna näihin hotellinvaraus-palveluiden hintoihin. Ilmeisesti hotellin saa ihan nyrkkisääntonä huomattavasti halvemmalla, kun tilaa sen esim. Agodalta?
Ota ihmeessä Boss suites, jos hinta on sopiva. Huone on/oli mielestäni erittäin laadukas. Hyvä aamupala. Uima-altaassa ja kuntosalissa ei kehumista ts. aivan paskoja. Mutta jos niitä et käytä niin sinne vaan. Nanalle kävelee about 15min, mutta hotelilla oma tuktuk jos sitä jaksaa odottaa. Varaisin netistä kuten sanoit.. paikalla ollessa sanoin kun varasin, että netissä on 300b halvempi, että menenkö nyt nettiin ja varaan sieltä vai annatko siihen hintaan nyt. Heti tippu hinta sen 300b. :P Voin suositella. Jotkut huoneet kuulemma vähän heikompia, mutta sitä voi käydä sit vaihtamassa respassa jos ei miellytä.
kuva: http://imgur.com/aWaQ6BV

Muutenkaan en hirveetä stressiä ottais tuosta sijainnista, jos mielestäsi hyvän hotellin löydät. Taksit on niin halpoja bangkokissa. Ja MRT linjat kannattaa huomioida myös, yhtä helppokäyttöinen kuin BTS. Tripadvisorista voit ettii hyviä hotelleja kans. Jos on mitä tahansa kysyttävää, voi lähettää privaa tai postaa tänne. Ite oon kans huhtikuussa Bangkokis, ja varmaa tein jotakuinkin samanlaisen reissun viime vuonna, mitä itse kaavailet.

Ainii, Leidareita oli jonku verran Nanalla, mutta ei häiritsevästi. Kyllähän ne aina käteen tarttuu, mutta ei mielestäni sellaisia jota tarvii lähteä karkuun juoksemaan. Nana muutenkin mielestäni parempi vaihtoehto kuin Soi Cowboy, mutta itse tyylillään. Patpongista ei ole sanottavaa.
Viimeksi muokannut prome, 25.3.2013 1:33. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Johnny83
Purnaajien kuningas
Viestit: 12986
Liittynyt: 24.12.2006 21:44
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja Johnny83 »

jomppa73 kirjoitti:
Johnny83 kirjoitti: Heh, nimenomaan! Kyllä mun mielestä Patpong on homojen ja leikkujen leikkikenttä ja näyttääkin joltain kalanlastaussatamalta, ei siellä kauaa pää kestä...
Kyllä Patpong kannattaa kiertää kaukaa, jos yhtään tuntee kammoa Thaimaan yöelämään. Välittömästi joku ladyboy vie yläkertaan, ja joudut ryöstetyksi mennen tullen. Pään kestokin on kovilla. Suosittelen ensikertalaiselle luotettavaa opasta Patpongille. Muuten voi tulla ikäviä yllätyksiä.
Ei mulla mitään kammoa ole mutta en vain näe hinttien kanssa hengailua hauskanpitona, kaikilla tietenkin omat huvinsa :smt006
Avatar
JTrvlr
Viestit: 30
Liittynyt: 27.7.2011 16:41

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja JTrvlr »

kiikari kirjoitti:Baarit tulee ja menee, ja joskus muuttuvat esim. tyttöbaareista toisenlaisiksi. Pitää vain silmänsä ja korvansa auki eikä läträä viinalla tolkuttomasti. No seuraavia paikkoja kannattanee välttää ihan varmuuden vuoksi.
Nanan alueen goukkarit/baarit:
Carnival
Casanova Bar
Cascades
Lollipop
Obsession
Temptations
Voodoo Bar
Guess Bar
Cockatoo, Soi Cowboy
Darkside bar, Soi 33

Patpong:
King's Castle III
King's Corner
Lähistöllä Silom Soi 4 on täynnä homobaareja, poikkeuksena Tapas, joka ainakin kymmenkunta vuotta sitten rankattiin Bangkokin ykkösbaariksi (Bangkok Metro Magazine.)
Kiitos tästä, täytyy laittaa kännykkään ylös.
jomppa73 kirjoitti: Reissusi jälkeen toivon raporttia tänne, miten muiden teoriat/neuvot pitivät paikkansa.
Laitetaan.
kiikari kirjoitti:
prome kirjoitti: Ota ihmeessä Boss suites, jos hinta on sopiva. Huone on/oli mielestäni erittäin laadukas. Hyvä aamupala. Uima-altaassa ja kuntosalissa ei kehumista ts. aivan paskoja. Mutta jos niitä et käytä niin sinne vaan. Nanalle kävelee about 15min, mutta hotelilla oma tuktuk jos sitä jaksaa odottaa. Varaisin netistä kuten sanoit.. paikalla ollessa sanoin kun varasin, että netissä on 300b halvempi, että menenkö nyt nettiin ja varaan sieltä vai annatko siihen hintaan nyt. Heti tippu hinta sen 300b. :P
http://imgur.com/aWaQ6BV
Tuohon hotelliin olen tosiaan kallistumassa itsekin ja on pomo ratkaisu tämä vessan seinä.
Varauksesta, tätä epäilinkin, thait on kai huonoja päästämään rahaa kävelemään, paitti jos ovat kasvonsa menettämässä. Tosin noita kun olen vertaillut, niin hotellin sivulla saatetaan mainita yli kaksinkertaisetkin hinnat, siinä kiinnosta paljon lähteä tinkaamaan. Itsellä tilanteena, ettei nyt pysty ottamaan kuin käteistä ja Forexin matkashekkejä mukaan. Ei siis onnistu netistä varaaminenkaan.
Avatar
JTrvlr
Viestit: 30
Liittynyt: 27.7.2011 16:41

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja JTrvlr »

Johnny83 kirjoitti:
jomppa73 kirjoitti:
Johnny83 kirjoitti: Heh, nimenomaan! Kyllä mun mielestä Patpong on homojen ja leikkujen leikkikenttä ja näyttääkin joltain kalanlastaussatamalta, ei siellä kauaa pää kestä...
Kyllä Patpong kannattaa kiertää kaukaa, jos yhtään tuntee kammoa Thaimaan yöelämään. Välittömästi joku ladyboy vie yläkertaan, ja joudut ryöstetyksi mennen tullen. Pään kestokin on kovilla. Suosittelen ensikertalaiselle luotettavaa opasta Patpongille. Muuten voi tulla ikäviä yllätyksiä.
Ei mulla mitään kammoa ole mutta en vain näe hinttien kanssa hengailua hauskanpitona, kaikilla tietenkin omat huvinsa :smt006
Tuskin tonne Bangkokiin tai Pattayalle yksikään julli eksyy, jos niiin peloissansa on. Työaikana vaan parempi käydä näitä läpi. Ei tarvitse lomalla turhia miettiä kun paikoille ehtii.
Lomaa odotellesa.. :!: :roll: :smt008
Avatar
raendi
Expatriate
Viestit: 4865
Liittynyt: 9.2.2005 11:22
Paikkakunta: PNH

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja raendi »

JTrvlr kirjoitti:Halpoja, ja ilmeisesti hyvällä paikalla.
Ota vanha kunnon Dynasty Inn majapaikaks: http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... ynasty+inn
Ei tarvi liikkua mihinkään :!:
Jos haluaa vaihtelua, niin sitten Cowboylla voi käydä Skytrainilla tai vaikka tuk-tukilla.
- if you ain't pukin', you ain't high -
AroKani

Re: Uutena Bangkokissa

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Dynasty Inn on murju (omakoht. kokemusta) .
Ota mieluummin Majestic Suites Sukhumvitiltä kulman takaa .

http://www.majesticsuites.com/

AK
Vastaa Viestiin