Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Fessi Kom
Viestit: 305
Liittynyt: 17.7.2016 20:07

Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Fessi Kom »

Sori off topic postaus, en nyt löytänyt mitään yleiset kysymys ketjua tms täältä niin kysäsen tässä; Haluisin matkalle bluetooth kaiuttimen, lienee viisainta odottaa pattayalle, sieltä varmaan saa noita ihan peruspaskoja suht halvalla jostain? Ei tarvii mitään suomen gigantin hintoja maksella. Mitään yberlaatua en oo hakemassa ees.
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21524
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Paskoja saa kaupustelijoilta.
Mitään hyvää äänenlaatua niiltä on turha odottaa.
Onhan noi kyllä sohjolassakin niin halpoja että kannataa varmaan ostaa jo täältä.
Avatar
Fessi Kom
Viestit: 305
Liittynyt: 17.7.2016 20:07

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Fessi Kom »

Niin siis lähinnä "paska" kelpaa. Kuhan sillä vois hotellilla kuunnella Losing My Religionin pari kertaa matkalla vähän kovemmalla kun puhelimen kajarista. Kaveri vaan kertoi tuoneensa Bangkokista vastaavan soittimen halvalla(en muista hintaa. Saishan noita tilattua kiinasta halvalla suomeenkin toki.
jaaha
Viestit: 298
Liittynyt: 10.2.2004 2:54

Re: Rapsaa eka kerta Thaimaassa

Viesti Kirjoittaja jaaha »

Fessi Kom kirjoitti:Sori off topic postaus, en nyt löytänyt mitään yleiset kysymys ketjua tms täältä niin kysäsen tässä; Haluisin matkalle bluetooth kaiuttimen, lienee viisainta odottaa pattayalle, sieltä varmaan saa noita ihan peruspaskoja suht halvalla jostain? Ei tarvii mitään suomen gigantin hintoja maksella. Mitään yberlaatua en oo hakemassa ees.
koska lähet reissuun? jos on aikaa odottaa niin tilaa kiinasta, saa hyvää hinta/laatu suhdetta.
http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... mds=search
http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... mds=search
http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... mds=search
Avatar
Fessi Kom
Viestit: 305
Liittynyt: 17.7.2016 20:07

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Fessi Kom »

97 päivää jos suunnitelma pitää. Näyttää muuten aivan tanan hyvältä diililtä ja asiakasarviotkin tosi hyviä. tattista
Avatar
rampas
Mr. Two Shots
Viestit: 16471
Liittynyt: 5.9.2010 20:20
Paikkakunta: Stadi

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja rampas »

Fessi Kom kirjoitti:Niin siis lähinnä "paska" kelpaa. Kuhan sillä vois hotellilla kuunnella Losing My Religionin pari kertaa matkalla vähän kovemmalla kun puhelimen kajarista. Kaveri vaan kertoi tuoneensa Bangkokista vastaavan soittimen halvalla(en muista hintaa. Saishan noita tilattua kiinasta halvalla suomeenkin toki.
Itse vuosi sitten ostin feikki bosen, hyvin toimii! Hintaa en nyt millään muista mutta ei ollut kallis, kaupustelijoilta löytyy.

Ps. Hyvä biisi! Kävin itse vetämässä tuon ihan stagella soi kolmosella live bändin kera :D
Katse kohti siirtymistä pois oravanpyörästä ja asumista Thaimaassa Vuonna 2040!
Avatar
Fessi Kom
Viestit: 305
Liittynyt: 17.7.2016 20:07

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Fessi Kom »

rampas kirjoitti:
Fessi Kom kirjoitti:Niin siis lähinnä "paska" kelpaa. Kuhan sillä vois hotellilla kuunnella Losing My Religionin pari kertaa matkalla vähän kovemmalla kun puhelimen kajarista. Kaveri vaan kertoi tuoneensa Bangkokista vastaavan soittimen halvalla(en muista hintaa. Saishan noita tilattua kiinasta halvalla suomeenkin toki.
Itse vuosi sitten ostin feikki bosen, hyvin toimii! Hintaa en nyt millään muista mutta ei ollut kallis, kaupustelijoilta löytyy.

Ps. Hyvä biisi! Kävin itse vetämässä tuon ihan stagella soi kolmosella live bändin kera :D
No hyvä. Taidan mä jättää sen ostamisen sinne kuitenkin sitten. :mrgreen: ps. Paras biisi ikinä! täytyy käydä koukkaa Soi3 vetää sama setti. Siellähän ilmeisesti live bändi aika usein soittaa(?)
Avatar
rampas
Mr. Two Shots
Viestit: 16471
Liittynyt: 5.9.2010 20:20
Paikkakunta: Stadi

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja rampas »

Fessi Kom kirjoitti:
rampas kirjoitti:
Fessi Kom kirjoitti:Niin siis lähinnä "paska" kelpaa. Kuhan sillä vois hotellilla kuunnella Losing My Religionin pari kertaa matkalla vähän kovemmalla kun puhelimen kajarista. Kaveri vaan kertoi tuoneensa Bangkokista vastaavan soittimen halvalla(en muista hintaa. Saishan noita tilattua kiinasta halvalla suomeenkin toki.
Itse vuosi sitten ostin feikki bosen, hyvin toimii! Hintaa en nyt millään muista mutta ei ollut kallis, kaupustelijoilta löytyy.

Ps. Hyvä biisi! Kävin itse vetämässä tuon ihan stagella soi kolmosella live bändin kera :D
No hyvä. Taidan mä jättää sen ostamisen sinne kuitenkin sitten. :mrgreen: ps. Paras biisi ikinä! täytyy käydä koukkaa Soi3 vetää sama setti. Siellähän ilmeisesti live bändi aika usein soittaa(?)
Soittavat joka ilta muistaakseni klo 19-02, kaksi tai kolme eri bändiä joka ilta. Toi beer baar. Soi kolmosen nurkilla kakkoskadulla. Tosin noita livebändejä on Pattaya tulvillaan. Useempana iltana kun sitä pyysin ja aina annoin tippiä niin sit vaan yks ilta pyysivät laulamaan :)
Katse kohti siirtymistä pois oravanpyörästä ja asumista Thaimaassa Vuonna 2040!
VeeAa
Viestit: 3620
Liittynyt: 14.1.2016 14:26

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja VeeAa »

vaikka aihetta koskeva viestini jostain syystä tuolta alkuperäisestä ketjusta poistettiin, laitan asian uudelleen tähän: omasta mielestäni helpoin keino kaiken krääsän ostamiseen on makoilu rantatuolissa. illan tullen sinulla on kaikki tarpeellinen elektroniikka kelloista kaiuttimiin. lippalakit, paidat ja aurinkolasit jne. saa myös hankittua samalla vaivalla. :)
Avatar
Fessi Kom
Viestit: 305
Liittynyt: 17.7.2016 20:07

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Fessi Kom »

VeeAa kirjoitti:vaikka aihetta koskeva viestini jostain syystä tuolta alkuperäisestä ketjusta poistettiin, laitan asian uudelleen tähän: omasta mielestäni helpoin keino kaiken krääsän ostamiseen on makoilu rantatuolissa. illan tullen sinulla on kaikki tarpeellinen elektroniikka kelloista kaiuttimiin. lippalakit, paidat ja aurinkolasit jne. saa myös hankittua samalla vaivalla. :)
Joo näin varmasti on. :D tosin itse en oo mikään rannalla makoilutyyppi ollut koskaan. Enemmänkin baarissa makaileva tyyppi. Ällöttävä suomijuntti siis, ennenkun joku kerkee sanomaan.
Avatar
JJN
Viestit: 3128
Liittynyt: 17.2.2007 14:31

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja JJN »

rampas kirjoitti:Itse vuosi sitten ostin feikki bosen, hyvin toimii! Hintaa en nyt millään muista mutta ei ollut kallis, kaupustelijoilta löytyy.
Theprasit roadin markkinoilta ostin "bosen" hintaan 350 baht ja hienosti rokkaa :smt020

Allekirjoituspaikka myynnissä 5,99€/kk (ei määräaikaisuutta)
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21524
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

rampas kirjoitti: Ps. Hyvä biisi! Kävin itse vetämässä tuon ihan stagella soi kolmosella live bändin kera :D
Laitanko videon jakoon?
Avatar
Fessi Kom
Viestit: 305
Liittynyt: 17.7.2016 20:07

!

Viesti Kirjoittaja Fessi Kom »

tukataa kirjoitti:
rampas kirjoitti: Ps. Hyvä biisi! Kävin itse vetämässä tuon ihan stagella soi kolmosella live bändin kera :D
Laitanko videon jakoon?
LAITAT!
Avatar
rampas
Mr. Two Shots
Viestit: 16471
Liittynyt: 5.9.2010 20:20
Paikkakunta: Stadi

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja rampas »

tukataa kirjoitti:
rampas kirjoitti: Ps. Hyvä biisi! Kävin itse vetämässä tuon ihan stagella soi kolmosella live bändin kera :D
Laitanko videon jakoon?
Juu et todellakaan laita! Ja se sun video on eri mestasta.
Katse kohti siirtymistä pois oravanpyörästä ja asumista Thaimaassa Vuonna 2040!
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21524
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja tukataa »

rampas kirjoitti: Juu et todellakaan laita! Ja se sun video on eri mestasta.
Sama biisi joka tapauksessa. :-D
Avatar
Naru
Kannattajajäsen
Viestit: 1256
Liittynyt: 6.7.2006 20:04
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Fessi Kom haluaa ostaa sinisen hampaan (jaettu)

Viesti Kirjoittaja Naru »

http://www.pattayaconcierge.com/specifi ... /shopping/

Tuolta löytyy kaikki lailliset ja laittomat puhelin /internet/pc -viritykset.
I spent half my money on gambling, alcohol and wild women. The other half I wasted.
I am free of all prejudice. I hate everyone equally. -W.C. Fields
Vastaa Viestiin