Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

weisto kirjoitti:Eli ymmärsinkö Mr Travkinin puheista oikein, että Sawadeesta hotellia varattaessa sitä ei makseta? Vaan maksetaanko koko Sawadeen hinta hotellin respaan vai miten se menee? :?: :oops:

Riippuu tapauksesta ja hotellista. Lyhyet oleskelut , 2-3 päivää olen maksanut kokonaan sawadeen kautta ilman ongelmia.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Avatar
weisto
Kaljakeisari
Viestit: 631
Liittynyt: 13.12.2007 14:29

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja weisto »

MauKhang kirjoitti:
weisto kirjoitti:Eli ymmärsinkö Mr Travkinin puheista oikein, että Sawadeesta hotellia varattaessa sitä ei makseta? Vaan maksetaanko koko Sawadeen hinta hotellin respaan vai miten se menee? :?: :oops:

Riippuu tapauksesta ja hotellista. Lyhyet oleskelut , 2-3 päivää olen maksanut kokonaan sawadeen kautta ilman ongelmia.

Mutta varausta tehdessä esim. 5 päivää ei välttämättä tarvitse syöttää luottokorttitietoja vaan asumisen voi maksaa hotellissa? Mutta missä menee se "riippuu tapauksesta raja"? Ilmeisestikin kaikki maksut tapahtuvat via luottokortti Sawadeessa?

Taas liuta kysymyksiä... :roll:
Avatar
Peku
Viestit: 9620
Liittynyt: 19.12.2003 17:28
Paikkakunta: Ylämummola

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja Peku »

...Reviewssä annoin itse hotellista varsin positiivisen palautteen, mutta varauksen sujumisesta tuo pieni moite näköjään aiheutti sen etteivät sitä julkaise. Eli kannattaa suhtautua varauksella kun jollain sivustolla pelkästään kehutaan palveluita, negatiiviset palautteet on helppo jättää julkaisematta...
Olen aika paljon lukenut näitä Sawasdeen "kävijöiden kommentteja" lukuisten hotellien osalta. Mielestäni he eivät karsi negatiivisia palautteita. Löytyy tasaisesti hyviä kokemuksia ja kielteisiä, välillä aika suoraakin tekstiä.
hazel
Viestit: 3
Liittynyt: 25.10.2009 19:36

-

Viesti Kirjoittaja hazel »

Miten käytännössä tuolta Sawadeestä tapahtuu tämä hotellin varaaminen ?
Teillä, kenellä on kokemusta tästä ko. paikasta, niin miten pelitti, oliko luotettava ?
Avatar
pak wan
Mr Khiiniau
Viestit: 6602
Liittynyt: 24.3.2004 13:52

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja pak wan »

Eikös tässä ketjussa jo useaan otteeseen sanota että toimii ja hyvä on. :wink:

Varaaminen toimii naputtelmalla tietonsa sinne ja maksu luottokortilla.
iibor
Viestit: 6
Liittynyt: 29.12.2009 16:04

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja iibor »

weisto kirjoitti:Eli ymmärsinkö Mr Travkinin puheista oikein, että Sawadeesta hotellia varattaessa sitä ei makseta? Vaan maksetaanko koko Sawadeen hinta hotellin respaan vai miten se menee? :?: :oops:
Itse ymmärsin ainakin niin, että tässä MrTravkinin esittelemässä tapauksessa oli kyse ilmeisesti erikoistapauksesta jollaista ei ennen ole Sawadeen kanssa tullut vastaan. Eli normaalisti maksetaan koko summa varauksen yhteydessä.
Jarma Icobsson
Viestit: 4
Liittynyt: 21.4.2013 2:24

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja Jarma Icobsson »

Voisiko joku kertoa, miksi tällä hetkellä sawadeen kautta ei pysty varaamaan kuin korkeintaan lokakuun 31. päiväksi majoitus? Kaikilla muilla puljuillahan varaus onnistuu jo nyt vaikka jouluksi? :?
Avatar
modunid
samsoniittituristi
Viestit: 1026
Liittynyt: 1.2.2011 20:46

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja modunid »

Minulle Sawadee.com olisi valmis varaamaan satunnaisesti valitsemani hotellin Krabista ajalle 20.12.2013-17.12.2014. Onko ongelmasi, että varausmahdollisuutta ei tarjota vai että varaus epäonnistuu sitä tehdessäsi?

Koskeeko ongelma vain yhtä hotellia vai kaikkia? Yhden hotellin tapauksessa tilanne voi olla se, että ovat päättäneet lopettaa Sawadeen kautta myynnin, kun tämän vuoden kiiresesonki alkaa.

Miksi jonkin muun sivuston kautta varaaminen olisi ongelma? Monethan eivät vaadi mitään ennakkomaksuja, kun taas Sawadee parempien hotellien kohdalla on minulta halunnut pikaisen tuntuvan ennakon ja loppukin on pitänyt maksaa ennen hotelliin kirjautumista.
Jarma Icobsson
Viestit: 4
Liittynyt: 21.4.2013 2:24

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja Jarma Icobsson »

Hei!

Nyt näyttää toimivan hotellivaraus myös lokakuun jälkeisille päiville. Parina viimeisenä päivä kun tuo ei onnistunut lainkaan - mystistä!

Lähinnä siksi haluaisin käyttää Sawadeeta, koska vain sen kautta pystyy varaamaan ennakkoon Phi Phi Hotelista huoneen (kävijäarvijoiden perusteella vähiten paskaksi haukuttu hotelli Ko Phi Phillä?).
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Re: Sawadee.com - perustietoja eri kohteista

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Se on hotellikohtaista tuo Sawadeen kautta maksaminen. Osalle hotelleista maksetaan esim 1-3 päivää sawadeeeen kautta ja loput sitten hotellilla. Siitä saa sawadeelta siis vahvistuksen että miten on maksettu. Tuohan siinä Travkinilla petti että hotellin porukka ei ollut oikein perillä asiasta.

Itse olen sawadeen kautta varannut lyhyitä noin 3 päivän yöpymisiä ja maksanut koko summan sawadeen kautta ja saanut siitä voucherin. Kertaakaan ei ole tullut hotellin kanssa erimielisyyksiä. Aina on voucher kelvannut eikä mitään ole yritettykään veloittaa lisää.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
Vastaa Viestiin