T-Paita

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

T-Paita

Viesti Kirjoittaja tj72 »

Onkohan mahdollista saada yhta t-paitaa (itseasiassa en edes tieda onko niita painettu), se tulisi La Bellan seinalle, johon on tarkoitus laittaa kaikkien thai klubien paidat (emme suosi/syrji yhtaan klubia) tarkoitus on tosiaan vain osoittaa etta jokaisen klubin jasenet ovat tasa-arvoisia eika millaan klupilla ole sen parempia etuja kuin muillakaan. Eli kaikki ovat enemman kuin tervetulleita. Kiitos etukateen
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

Viesti Kirjoittaja tj72 »

Lahinna ajattelin, etta joku ystavallinen sielu tuo jonkun t-paidan seinalle, en ole ostamassa yhtaan paitaa, ainoastaan haluan osoittaa ettei mikaan klupi ole toista parempi; talla hetkella on jo kahden klupin paidat (ei viela seinalla) odotamme etta olisi kaikkien klupien paidat seinalla.
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33662
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lasse »

tj72, jos kukaan ei ole tuonut sulle tammikuun puoleen väliin mennessä klupin mainospaitaa La Bellan seinälle niin minä tuon tammikuun viimeisellä viikolla :)

Kuva

nim. pelkkää mainosta :wink:
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Mun seinälle saa myös tuoda yhden ilmaisen paidan roikkumaan.

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
-Spede-
Majatalon Spede
Viestit: 9625
Liittynyt: 26.12.2003 0:22
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja -Spede- »

MauKhang kirjoitti:Mun seinälle saa myös tuoda yhden ilmaisen paidan roikkumaan.
munki. Vqikqs 2
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
Avatar
kinapori
nuorisojoukot.net
Viestit: 1734
Liittynyt: 12.5.2004 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kinapori »

Miki67 kirjoitti:
MauKhang kirjoitti:Mun seinälle saa myös tuoda yhden ilmaisen paidan roikkumaan.
munki. Vqikqs 2
Asia harvinaisen selvä :shock: Kuten varmaan kirjoittajallakin yleiskunto lausetta rakennellessa :-D
Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
Avatar
longi
Kukkakeppi
Viestit: 1893
Liittynyt: 14.7.2004 20:08
Paikkakunta: Lpr

Re: T-Paita

Viesti Kirjoittaja longi »

No nyt on johtaja saanut kuningas liikeidean. Johtaja rupee "toivomaan" talkootyöllä hoidetulta klupilta vielä lahjuksia, siitä hyvästä että kehtaa/ vaivautuu mainostamaan
johdan menestyvaa yritysrypasta
menestys rypästään täällä tuhansille klupilaisille ilmaiseksi
tj72 kirjoitti:Onkohan mahdollista saada yhta t-paitaa (itseasiassa en edes tieda onko niita painettu), se tulisi La Bellan seinalle, johon on tarkoitus laittaa kaikkien thai klubien paidat (emme suosi/syrji yhtaan klubia) tarkoitus on tosiaan vain osoittaa etta jokaisen klubin jasenet ovat tasa-arvoisia eika millaan klupilla ole sen parempia etuja kuin muillakaan. Eli kaikki ovat enemman kuin tervetulleita. Kiitos etukateen

:evil: :smt023 :smt038

Hyvää jatkoa vaan johtamallesi menestyvälle yritysryppäälle, minä taidan jättää väliin tutustumisen johtamaasi menestyvään yritysryppääseen tulevalla matkallani :evil:
Takaisin miesten mitoissa
juuso67

Re: T-Paita

Viesti Kirjoittaja juuso67 »

longi kirjoitti:No nyt on johtaja saanut kuningas liikeidean. Johtaja rupee "toivomaan" talkootyöllä hoidetulta klupilta vielä lahjuksia, siitä hyvästä että kehtaa/ vaivautuu mainostamaan
johdan menestyvaa yritysrypasta
menestys rypästään täällä tuhansille klupilaisille ilmaiseksi
tj72 kirjoitti:Onkohan mahdollista saada yhta t-paitaa (itseasiassa en edes tieda onko niita painettu), se tulisi La Bellan seinalle, johon on tarkoitus laittaa kaikkien thai klubien paidat (emme suosi/syrji yhtaan klubia) tarkoitus on tosiaan vain osoittaa etta jokaisen klubin jasenet ovat tasa-arvoisia eika millaan klupilla ole sen parempia etuja kuin muillakaan. Eli kaikki ovat enemman kuin tervetulleita. Kiitos etukateen

:evil: :smt023 :smt038

Hyvää jatkoa vaan johtamallesi menestyvälle yritysryppäälle, minä taidan jättää väliin tutustumisen johtamaasi menestyvään yritysryppääseen tulevalla matkallani :evil:

Me,too :!:
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

Viesti Kirjoittaja tj72 »

Olen pahoillani jos joku ihminen on ymmartanyt vaarin minun meilini (mm. Longi) tarkoitukseni oli vain ilmaista etta La Bella ei ole minkaan Klupin/yhdistyksen/ry:n ns. "oma paikka" vaan sinne ovat kaikki tervetulleita. Mielestani turha on erikseen mainita ettei aio kayda ko. paikassa. Eikohan jokainen valitse henk.koht. missa paikassa kay ja missa ei. En minakaan laita tanne listaa missa paikoissa en kay ja missa kayn. Vain pitaako tanne erikseen laittaa ketju: missa paikassa kayt ja missa paikassa et kay lomallasi?

Ketaan loukkaamatta, en ymmarra kaikkien kirjoittajien logiikkaa/motiiveja. Tosin jokainen kirjoittaja on erilainen ja arvostan jokaisen kirjoittajan mielipidetta. Tylsaahan se olisi jos jokainen kirjoittaisi samalla tyylilla/mielipiteella.
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Avatar
babar
Hammock lover
Viestit: 3426
Liittynyt: 26.1.2004 21:12

Viesti Kirjoittaja babar »

tj72 kirjoitti:...tarkoitukseni oli vain ilmaista etta La Bella ei ole minkaan Klupin/yhdistyksen/ry:n ns. "oma paikka" vaan sinne ovat kaikki tervetulleita.
Mikäs paikka on sitten suunnattu vain tietylle porukalle?
Avatar
longi
Kukkakeppi
Viestit: 1893
Liittynyt: 14.7.2004 20:08
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja longi »

Jos et emmärtänyt minun kirjoituksen logiikkaa, niin yritän vielä sanoa sen selvemmin :wink:

Olen ymmärtänyt että tätä klupia hoidetaan talkoo hengessä, vähät tulot tulevat juuri klupituotteiden myynnistä. Sinä johdat menestyvää yritysrypästä, joka saa täällä mainostaa ilmaiseksi. Olisikin todellakin fiksua menestyvältä yritykseltä tukea klupin toimintaa ostamalla ko paita, eikä kerjätä sitä klupin taloutta rasittaen :wink:

No en usko että klupinkaan talous kaatuu, vaikka sinun edutamasi yritys saisikin paidan ilmaiseksi. En vaan jaksa ymmärtää logiikkaa millä joitain menestyviä yritysryppäitä hoidetaan, mutta sen takia kai minulla ei olekkaan sellaista :cry:
tarkoitukseni oli vain ilmaista etta La Bella ei ole minkaan Klupin/yhdistyksen/ry:n ns. "oma paikka" vaan sinne ovat kaikki tervetulleita.
Mitä tähän tulee, niin luulisin kaikkien turistienkin ymmärtävän, että ko alan yritysryppäät ovat kaikkien maksavien ja asiallisesti käyttäytyvien asiakkaiden käytössä. Tuskin tätä tarvitseen yhdenkään klupin/yhdistyksen mainostaa. Jos jonkun pitää ko asiaa mainostaa on minun mielestäni oikea taho ko yritys.

Menestystä vaan jatkossakin.

T: Iso ja paha longi
Takaisin miesten mitoissa
Avatar
MauKhang
Raketti-insinööri
Viestit: 28619
Liittynyt: 15.12.2003 12:01
Paikkakunta: Singhapore

Viesti Kirjoittaja MauKhang »

Järkeilin asian samaan malliin kuin iso paha longi. :oops:

tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
jee

Viesti Kirjoittaja jee »

niin, miksei sitä paitaa vois ostaa ja näin osoittaa että kaikki ovat tervetulleita, ei kai ne paidat niin kalliita ole :roll:
Avatar
mjip
Sponsori
Viestit: 2810
Liittynyt: 15.12.2003 13:55
Paikkakunta: Ciangmai

Viesti Kirjoittaja mjip »

Paidoista nyt sen enempaa, mutta toteaisin kuitenkin taman menestyvan yritysryppaan johtajalle etta kannattaisi kylla lukea tamankin palstan kirjoituksia vahan tarkemmin silla kylla taalla keskustellaan myos siita missa kannattaa kayda ja missa ei :lol:
Ensivaikutelman voi antaa vain kerran.!
Tietysti olisi mukava lukea taman menestyvan yritysryppaan tarjoamista eduista taalla Klupin palstoilla ja kaikista ryppaan muistakin toimipaikoista kun niita on kerran useampia.Kannattaa mainostaa kun se ei maksa mitaan :lol:
Ei elamisen maaralla valia,laatu ratkaisee!
http://www.thaiklupi.fi/foorumi
Avatar
tukataa
Hyperkannattajajäsen
Viestit: 21661
Liittynyt: 28.2.2004 2:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja tukataa »

Herrat eivät nähtävästi tunne tj72:sta.
Mieshän heittää puolet tekstistään humalassa :lol: ja omalla huumorillaan joka ei näköjään uppoa kaikille.

Minäkin voin tuoda sen paidan herra johtajalle ettei tarvitse päätään rasittaa näin vähäpätöisellä asialla kuin joku thaimaa harrastelijoiden foorumi. Vähennän sen hinnan siitä sun 500 000 baaterosta. :wink: Tärkeämpää kuin paitaprobleemat isolle johtajalle on paneutua yritysryppään johtoon ja Ismon juomisen vahtimiseen. :-D
Avatar
mjip
Sponsori
Viestit: 2810
Liittynyt: 15.12.2003 13:55
Paikkakunta: Ciangmai

Viesti Kirjoittaja mjip »

Etpa sinakaan tukataa sita paitaa nayta ilmaiseksi antavan vaan rahaa vaadit :-D
Sita paitsi menestyva yritysjohtaja ei luulisi tuhlaavan aikaa mokomaan paitaan vaan sen sijaan kirjoittaisi kaikille maailman viinan keittajille tehokaan mainoskirjeen menestyvista yrityksistaan jossa tosin mainitsisi suosivansa vain taman yhtion tuotteita jos saisi muutaman laatikollisen naytteita johtamiensa yritysten hyllyille ja muutama 1000 kirjetta voisi huoleti postittaa silla kylla viinan keittajia mailmassa riittaa.
ilmaista viinaa alkaisi virrata yritysryppaan toimipisteisiin sellaisia maaria etta lisavarastojen hankiminen tulisi tuotapikaa ajankohtaiseksi . :) Samoin alkaisi muuta mainosrekvisiittaa tulla viinalaatikoiden mukana aina neon valomainoksista alkaen tanssityttoihin asti jotka sitten vahapukeisina tanssahtelisivat johtajan liikeyrityksissa ja samalla tarjoilisivat puoli ilmaista viinaa asiakkaille joita olisi tupa pullollaan..eiks se olis aika tehokasta :)
ja ajatelkaa mika business :) voisi kaikissa toimipisteissa myyda kaikille thaimaan ystaville seuraan katsomatta varsin halpaa viinaa yota paivaa kun ilmaiseksi on saatu. Asiakkaita riittaisi kun Gin Tonicin hinnan voisi laskea naitten sponsori viinojen takia tuonne 70 tb tuntumaan per paukku. :lol: vai mita?
Ei elamisen maaralla valia,laatu ratkaisee!
http://www.thaiklupi.fi/foorumi
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

Viesti Kirjoittaja tj72 »

Lainaus:"ilmaista viinaa alkaisi virrata yritysryppaan toimipisteisiin sellaisia maaria etta lisavarastojen hankiminen tulisi tuotapikaa ajankohtaiseksi"

Itseasiassa investoin juuri kahteen uuteen lasikaappiin, tilanpuutteen vuoksi. :D

Lopetan tahan ketjuun kirjoittamisen, silla ehka kirjoitustani ei ymmarretty oikein tai sitten artikulointini oli epaselvaa. Ja mita moniin muihin kirjoituksiini tulee, niin tukataa on varsin oikeassa; monet jotka eivat minua tunne, eivat valttamatta ymmarra minun sarkastista huumonrintajuani.

Ja lisayksena, siihen kun minua syytettiin ilmaisesta mainonnasta, niin eikohan se ole myos thaiklupille mainosta jos klupin paita on nakyvilla suomalaisvetoisessa paikassa, no jokaisella on oikeus mielipiteeseen.
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Avatar
longi
Kukkakeppi
Viestit: 1893
Liittynyt: 14.7.2004 20:08
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja longi »

Päätän tämän omalta osaltanikin, korjaamalla sinun yhden virhetulkinnan.
Ja lisayksena, siihen kun minua syytettiin ilmaisesta mainonnasta
En minä ainakaan ole syyttänyt sinua ilmaisesta mainonnasta. Olen ymmärtänyt, että tälläinen mainonta jota sinäkin saat harrastaa, on jopa toivottavaa.

Jos olen jotenkin tulkinnut sinua väärin, luullessani sinun haluavan ilmaisen T-paidan, niin nöyrin anteeksi pyyntöni. Ehkä se oli sitä sinun muuallakin harjoittamaa sarkastista huumoria, mihin minun pienet harmaat aivosoluni eivät antaneet oikeaa tulkintaa :oops:
:smt039 longi vaikenee :-# :smt039 :smt039 :smt039
Takaisin miesten mitoissa
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

Viesti Kirjoittaja tj72 »

No hard feelings, Tj72 vaikenee, tassa ketjussa
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Avatar
KePattaya
Viestit: 4820
Liittynyt: 25.9.2004 12:45

Viesti Kirjoittaja KePattaya »

Mitäs maksatte VonDutchin paidasta ?
Duncan
Viestit: 1422
Liittynyt: 24.12.2003 1:56

Viesti Kirjoittaja Duncan »

TJ72, vastaa vaikka toisessa ketjussa, mutta onko vielä lihiksiä ja sinappia uudessa yhtiössä tarjolla nälkäisille? Ja sarjikset ja länkkäripokkarit tallessa?
tj72
Viestit: 1312
Liittynyt: 18.12.2003 13:28

Viesti Kirjoittaja tj72 »

Talla hetkella mennaan vanhalla ruokalistalla, ja samat lehdet kylla loytyvat kuin ennenkin (- pitkakyntisten varastamat). Marraaskuussa tulossa suomalainen keittiomestari, jolloin myos menu uudistuu.
OSAAMISTA JO KAHDELLA VUOSITUHANNELLA
Vastaa Viestiin