Thai-hierontaa Pattayalla??

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Avatar
Suntti
Viestit: 13
Liittynyt: 11.1.2005 22:46

Thai-hierontaa Pattayalla??

Viesti Kirjoittaja Suntti »

Onko kenelläkään tietoa hyvästä ja suht edullisesta thai-hieronta paikasta Pattayalla. Jostain olin lukevinani, että olisi olemassa sellaisia huoneita jossa voisi pariskuntia hieroa yhtäaikaa, onko sellaisia?

Mistä tietää mikä hierontalaitos on suunnattu tavalliseen hierontaa ja eroottiseen hierontaan??? En haluaisi eksyä viimeksi mainittuun...
Tällainen savolainen tollukka nyt haluaa varmistusta tähänkin asiaan :shock: :D
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Pattayalla on runsaasti hierontapaikkoja, suorastaan runsauden pulaa. Itse olen vaimoni kanssa tykästynyt Second Roadilla olevaa BigC-tavarataloa vastapäätä olevaan hierontapaikkaan, siinä on useampikin, mutta tässä liikeessä hierojilla on oranssinväriset paidat päällä. Vieressä on sinipaitaisia ja pinkkipaitaisia myös. :) Mutta tuo oranssipaitainen yritys on tullut suosikiksi, kotona taitaa olla käyntikorttikin heiltä, voin nimen laittaa tähän.

Ja heillä on myös tarjolla näitä tuplahuoneita ja vaikka yksinkin olen mennyt monesti, niin eipä ole kertaakaan ehdoteltu mitään ylimääräisiä tai edes vihjattu siihen suuntaan ja hyvä niin.
Avatar
Suntti
Viestit: 13
Liittynyt: 11.1.2005 22:46

Viesti Kirjoittaja Suntti »

Kiitos vinkistä,
Täytyykin käydä kyseisessä paikassa thai-hieronnassa!
Paljonkos hieronta tuolla maksoi?

Taidan käydä hieronnassa mahdollisimman monta kertaa. Olenko ymmärtänyt oikein, että thai-hieronta on enemmän rentouttavaa hierontaa kuin sellaista "runnomista"... Olin äskettäin Suomessa kokohieronnassa ja se koski... ei hyvä!!! Ja maksoi vielä yli 40 euroo.
Rentouttavaa sen olla pitää!!!
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

200 bahtia tunti, eli käytännössä kahden tunnin thai-hieronta on jo sopivan pitkä aika, eli 400 bahtia per henkilö (noin 8 euroa).
Avatar
Justeeri
Clan of ugly men
Viestit: 1206
Liittynyt: 15.12.2003 16:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Justeeri »

Kaikki paikat joissa lukee Thai Traditional Massage tai Physical Massage ovat tavallista hierontaa ja niitä on about 50m välein koko Pattaya täynnä. Normaali Thai-hieronta maksaa 200bht/tunti ja öljyhieronta 300bht/tunti. Hotellien yhteydessä olevat hieromapaikat ottavat yleensä kovempaa hintaa. Kunnon Thai-hieronta on melko kovaa, mutta hieroja käyttää juuri sen verran voimaa kuin haluat. Öljyhieronta on melko pehmeää, tuppaavat käyttämään liikaa öljyä ja liian vähän voimaa minun makuuni. Useissa salongeissa hierontapaikkoja erottaa vain verho jonka voi pyytää vetämään syrjään jos ei sitä omaa kultaa uskalla päästää silmistään. Rannalla hierontaa tyrkyttävistä tädeistä jotkut saattavat myös osata hieroa hyvin, suurin osa ei. Mutta ehkä siellä rannalla onkin tarkoitus ottaa kuumuudessa vain sitä kevyttä rentouttavaa hierontaa. Itse pidän voimakkaasta hieronnasta ilmastoidussa tilassa, 2h menee joko puolihorroksessa mukavasti.

Pattayan arvostetuin hierontapaikka on TBMI eli Thai Blind Massage Institute. Sijaitsee Jomtienilta muutama sata metriä rannasta Pattayalle päin oikellla puolella Menuet-ravintolan vieressä. Kaikki hierojat sokeita ja koulutettuja. Jos ei erikseen pyydä muuten, niin mieheille mieshierojat ja naisille naishierojat. Hinnat vähän alle noiden kaupallisten laitosten, hierontakopit tilavia mutta vain yhdelle hengelle.
Toinen sokeiden paikka on Naklualla, siitäkin jossain täällä foorumilla on kirjoitettu.

Eroottista "saippuahierontaa" on paikoissa joiden nimi alkaa "Sabai" kuten Sabailand, Sabai Dee ja Sabai Room. Niihinkin kuulemma voi mennä puolison kanssa ja ottaa joko yhden tai 2 hierojaa jotka ovat mukana koko ajan tai poistuvat jos asiakkaat kaipaavat jossain vaiheessa vain toistensa seuraa.
Avatar
mjitla
Hurlumheppu
Viestit: 4324
Liittynyt: 16.12.2003 0:47

Viesti Kirjoittaja mjitla »

Pari sokeeta hieroo myös Soi Chayaphoonilla. Hinta 100b/tunti. Eikä maata lattialla vaan n.metrin korkeella laverilla.
Tim
Viestit: 229
Liittynyt: 18.8.2004 12:15

Thai hieronta

Viesti Kirjoittaja Tim »

Chiang Mai´ssa Thai hieronta maksaa vain 100 bath/tunti. Menin kerran kaverin kanssa yhtäaikaa, mutta hieronnasta nauttii yksin enemmän kun ei tule juteltua koko aikaa vieruskaverin kanssa.
Avatar
Suntti
Viestit: 13
Liittynyt: 11.1.2005 22:46

Viesti Kirjoittaja Suntti »

Kiitokset kattavista tiedoista!!!
Täytyykin käydä kokeilemassa monia eri paikkoja!!!
Avatar
BlackMike
ATM
Viestit: 19209
Liittynyt: 15.12.2003 11:23

Viesti Kirjoittaja BlackMike »

Suntti kirjoitti:Kiitokset kattavista tiedoista!!!
Täytyykin käydä kokeilemassa monia eri paikkoja!!!
Kyllä, kokeilemalla eri paikkoja sitä löytää itselleen mukavan paikan, että vakiohierojan. Hieronnan jälkeen jos hieroja on ollut hyvä, niin hänet toki voi palkita tipillä parhaaksi katsomallaan summalla.
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

sokeat

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Omalta osaltani olen kokenut Pattayan parhaiksi Original Thai Massage paikoiksi näkövammaisten paikat.
Todellista ammattitaitoa ja edullisimmat hinnat.
Pohjois-Pattayan paikassa a´100 B/h .
Paikka löytyy kun kääntyy Pohjois-Pattayan liikenneympyrästä Na Klua RD ja siitä heti ensimmäisestä Soita vasemmalle ja siitä n 250-300 m , niin paikka on oikella puolella.

Tämä toinen ,joka on myös opetuslaitos .
Paikka löytyy parhaiten kun kysäisee vaikka Menuet tai Vivien ravintoloista lähemmät ohjeet,paikka on ihan siinä lähellä.
T B M I
Thai Blind Massage Institute
JOMTIEN COMPLEX 414/5-9 Thapaya Rd. Banglamung, Chonburi 20260 (Jomtien)
Phone: +66 38 251547-9 (Ext. 1008)
Fax +66 38 251748
Täällä maksoi 150B/h
Molemmissa saa myös öljyhierontaa.

PS. Kokemuksen vakaalla rintaäänellä :roll: :-D
Kyllä useimmissa "hieromalaitoksissa" Pattayallakin saa halutessaan hierontaa joka lähtöön lukipa "kyltissä " vaikka Physical Massage tai melkein mitä vain :wink:
vaikkapa vain tämän linkin paikat mainittuna.
http://www.pattayanet.com/Pattayas%20Ma ... %20Massage
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Avatar
sartsu
Pattayan oma tyttö
Viestit: 67
Liittynyt: 18.1.2005 12:54

Viesti Kirjoittaja sartsu »

Olen kanssa käynyt TBMI:llä(jomptien) ja oli tosi hyvä ja edullinen. Mielestäni öljy hieronta on parempaa kuin thai hieronta. Se on lähempänä meidän suomalaisten tapaa hieroa. Ja minä pyysin eri kohteita hierottavan kovempaa. Thai hieronta on painelua ja ainakin minua se sattuu (nainen). Voipi olla että sopii paremmin miehille.
Kysyin kerran suomalaiselta mieheltä, että mitä se saippua hieronta on.
Hän kertoi että nainen omalla kropalla (ilman käsiä) saippua pesee ja "hankaa" miehen puhtaaksi. Eli ei naisten paikka?
Luin edell. että naisetkin voivat käydä. Onko se naisillekin sitten samallaista. Minä en ainakaan halua että joku akka makaa päälläni?
Kuka tietää..?
Avatar
expatrium
Isaninportinvartija
Viestit: 56606
Liittynyt: 16.12.2003 12:15

Viesti Kirjoittaja expatrium »

Luin edell. että naisetkin voivat käydä. Onko se naisillekin sitten samallaista. Minä en ainakaan halua että joku akka makaa päälläni?
Kuka tietää..?
Kyllä sen saippuahieronnan voi tehdä myös mies hieroja naiselle ,kun vain pyytää , jos se tuntuisi silloin mukavammalta :wink:
Eikä se ole mitään päällä makaamista , vaan hierontaa se on sekin :-D
Ennakkoa ei pidä ottaa ,joten luulot pois :wink:
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Owen
Handsom Man
Viestit: 324
Liittynyt: 17.12.2003 13:12
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Owen »

Itse olen kaynyt joka kerta South Pattaya Roadilla frendships supermarketin jalkeen olevassa Anok nimisella paikalla joka maksaa 200b/2h+tippi paalle.Ja voi olla vaikka 10 kaveria yhta aikaan kun hieronta paikat eroitetaan ainoastaan verhoilla toisistaan.Talon katolla iso linkki antenni systeemi joten paikka loytyy helposti.
Avatar
pak wan
Mr Khiiniau
Viestit: 6615
Liittynyt: 24.3.2004 13:52

Viesti Kirjoittaja pak wan »

itse käyn hollywood diskon kulmilla olevassa originaali thai paikassa.
100bat tunti.

eivät puhu englantia, mutta ovat rautaisia ammatilaisia.

useita huoneita joissa asiakkaat erotetaan verhoilla

soi 17 sama rakennus kuin Sai Tarn

http://www.disconova.com/utu/liitetiedo ... baarit.png

ai juu..eivät ole millään muotoa sokeita

olen aina ottanut 2 tuntia ja heittänyt 100 tippiä hierojattarelle lopuksi.
sillä olenhan gentleman...ja aika kovaa duunia kun talon hinta on 2e per tunti
josta hierojatan saa vain murusia.

-pak wan
Avatar
vlahti
Moderaattori
Viestit: 1632
Liittynyt: 15.12.2003 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vlahti »

Terve,

Mites sitten muuten voimakkaampi vaikkapa urheiluhieronta tyyppinen? En ole törmännyt tälläiseen mielestäni koskaan ja se ei olisi yhtään pahitteeksi reissun aikana, kun hinnat ovat edullisia. Olisi sitten treenejä varten lihakset palautunut.

//vlahti
Avatar
pak wan
Mr Khiiniau
Viestit: 6615
Liittynyt: 24.3.2004 13:52

Viesti Kirjoittaja pak wan »

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=spo ... land&meta=

löytyy monista paikosta urheiluhierontaa
tasosta en osa sanoa juuta en jaata :wink:

-pak wan
Avatar
JPL
Same Same
Viestit: 1605
Liittynyt: 15.12.2003 22:27
Paikkakunta: Kerava/Ban Huai Lan

Viesti Kirjoittaja JPL »

vlahti kirjoitti:Terve,
Mites sitten muuten voimakkaampi vaikkapa urheiluhieronta tyyppinen? En ole törmännyt tälläiseen mielestäni koskaan ja se ei olisi yhtään pahitteeksi reissun aikana, kun hinnat ovat edullisia. Olisi sitten treenejä varten lihakset palautunut.
/vlahti
Sagado kirjoitti:Tapasin muutama viikko takaperin Pattayalla Kevin-nimisen suomalaisen kaverin, joka on ammatiltaan urheiluhieroja/osteopaatti.
Hän on varsin pätevän tuntuinen alallaan ja hinnat ovat lompakolle sopivat.
Mies hoitaa huippu-urheilijoista lähtien myös tavallisia tallaajia, joilla on kropan kanssa ongelmia.
Itse urheilijana olen vuosia kärsinyt mm olkapäävammasta johon ei kymmenet lääkärikäynnit ole auttaneet. Yksi käynti hänen luonaan antoi ihan uutta tietoa ongelmastani ja mahdollisuuden saada se kuntoon. Ja tietenkin mm selännaksautukset kuuluivat asiaan.
Häneltä saa myös halutessaan treenivinkkejä sekä hyvää infoa ruokavalioista.
Hän toimii toistaiseksi ainakin osittain Maken tiloissa. Puh.+6640274735 /Kevin
SUOSITTELEN!
Avatar
kinapori
nuorisojoukot.net
Viestit: 1734
Liittynyt: 12.5.2004 15:28
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kinapori »

Eikäkö eikäkö onko siellä oikeesti jotain hieronta juttuja :shock:
Mää haluun teitää ja :!: :shock:
Terkkuja :!:
Kinapori
It´s not where U go,
It´s who U meet.
...I am, you see, I am Creator, and this is my life...
Avatar
jusubox
insinöörigolffari
Viestit: 2354
Liittynyt: 6.1.2004 19:48

Viesti Kirjoittaja jusubox »

Soi buakhao siinä kurvissa missä on markkinat kahdesti viikossa,,,,
hcp 21.2
Vastaa Viestiin