Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Valitukset, kiitokset, parannusehdotukset ja uudet ideat.

Valvoja: Modet

Vastaa Viestiin
Ambidex
Viestit: 2
Liittynyt: 25.3.2011 14:29

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja Ambidex »

Pääsin vihdoin kirjautumaan, kun muistin toisen käyttäjän salasanan. :o

Vaihdoin aiemmin uuden sähköposti osoitteen ja salasanan käyttäjälle ”Ambidex10”, en saanut mitään vahvistusviestiä sähköpostiin, tein jonkun uuden käyttäjän ja sama homma vahvistukset ei mennyt perille.

Samoin laitoin aiemmin ylläpidolle viestiä, mutta sieltäkään ei tullut vastausta sähköpostiin. Mielenkiinnosta tietää onko ongelmat foorumin päässä vai itsellä. Tällä hetkellä tänne en itse ainakaan pystynyt edes luomaan uutta käyttäjätiliä.

Käytän itse foorumia ainoastaan mobiililla, mutta ei sillä pitäisi olla vaikutusta.
Avatar
mikrobitti
Viestit: 3803
Liittynyt: 11.10.2004 21:10
Paikkakunta: Espoo

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja mikrobitti »

Ambidex kirjoitti: 16.2.2024 22:11 Samoin laitoin aiemmin ylläpidolle viestiä, mutta sieltäkään ei tullut vastausta sähköpostiin. Mielenkiinnosta tietää onko ongelmat foorumin päässä vai itsellä.
Ongelma on foorumin päässä.
swissman
Kannattajajäsen
Viestit: 3754
Liittynyt: 1.5.2009 20:38
Paikkakunta: Hamina/Rayong

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja swissman »

Ambidex kirjoitti: 16.2.2024 22:11 Pääsin vihdoin kirjautumaan, kun muistin toisen käyttäjän salasanan. :o

Vaihdoin aiemmin uuden sähköposti osoitteen ja salasanan käyttäjälle ”Ambidex10”, en saanut mitään vahvistusviestiä sähköpostiin, tein jonkun uuden käyttäjän ja sama homma vahvistukset ei mennyt perille.

Samoin laitoin aiemmin ylläpidolle viestiä, mutta sieltäkään ei tullut vastausta sähköpostiin. Mielenkiinnosta tietää onko ongelmat foorumin päässä vai itsellä. Tällä hetkellä tänne en itse ainakaan pystynyt edes luomaan uutta käyttäjätiliä.

Käytän itse foorumia ainoastaan mobiililla, mutta ei sillä pitäisi olla vaikutusta.
Kaverilla ollut sama ongelma, yrittänyt luoda käyttäjätiliä ja laittanut viestiä ylläpidollekin.
huonokin reissu voittaa hyvät kotiolot.
Avatar
spiigeli
Viestit: 3098
Liittynyt: 11.8.2004 19:32
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja spiigeli »

Onko viestin pituudella mitään rajoituksia? Sormet menee ruvelle, kun selailee nyt jonkun viestiä, mikä koostuu jostain lainatuista teksteistä
กาย
KooBee
Retired Person
Viestit: 3854
Liittynyt: 20.12.2003 17:38
Paikkakunta: Käpylä

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja KooBee »

Tää vois auttaa sormiongelmiin.Jos vastaatte yllä olevaan postaukseen, älkää kopioiko sitä.
Let's play rock'n roll
Avatar
spiigeli
Viestit: 3098
Liittynyt: 11.8.2004 19:32
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja spiigeli »

Tuntuu hukkaava quote toiminta yhden hakasulun. Pari kertaa tänään käyttänyt toimintaa, onneksi olen malttanut esikatselun ja lisännyt sen hakasulun.
กาย
Avatar
mikrobitti
Viestit: 3803
Liittynyt: 11.10.2004 21:10
Paikkakunta: Espoo

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja mikrobitti »

spiigeli kirjoitti: 20.4.2024 21:42 Tuntuu hukkaava quote toiminta yhden hakasulun. Pari kertaa tänään käyttänyt toimintaa, onneksi olen malttanut esikatselun ja lisännyt sen hakasulun.
Millaisella laitteistolla ja selaimella ongelma esiintyy? Poistuuko hakasulku joka kerta? Onko kyseessä [ / quote ] viimeinen hakasulku ”]”?
Avatar
der Bomber
Viestit: 14939
Liittynyt: 4.7.2008 22:03

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja der Bomber »

mikrobitti kirjoitti: 21.4.2024 16:53
spiigeli kirjoitti: 20.4.2024 21:42 Tuntuu hukkaava quote toiminta yhden hakasulun. Pari kertaa tänään käyttänyt toimintaa, onneksi olen malttanut esikatselun ja lisännyt sen hakasulun.
Millaisella laitteistolla ja selaimella ongelma esiintyy? Poistuuko hakasulku joka kerta? Onko kyseessä [ / quote ] viimeinen hakasulku ”]”?
Mä veikkaan, että ongelma on puhelimella viestiä lainattaessa? Itsekin huomannut, että kun lisää quoten ja yrittää saada kursorin "nakkisormilla" sinne väliin, niin se ensimmäisen quoten sulku-] on valittuna ja kun painaa liitä, niin se ] ylikirjottuu. Eli ongelma ei ole kun käyttäjässä, ainakin omassa tapauksessa. :wink:
Avatar
spiigeli
Viestit: 3098
Liittynyt: 11.8.2004 19:32
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja spiigeli »

der Bomber kirjoitti: 21.4.2024 17:00
mikrobitti kirjoitti: 21.4.2024 16:53
spiigeli kirjoitti: 20.4.2024 21:42 Tuntuu hukkaava quote toiminta yhden hakasulun. Pari kertaa tänään käyttänyt toimintaa, onneksi olen malttanut esikatselun ja lisännyt sen hakasulun.
Millaisella laitteistolla ja selaimella ongelma esiintyy? Poistuuko hakasulku joka kerta? Onko kyseessä [ / quote ] viimeinen hakasulku ”]”?
Mä veikkaan, että ongelma on puhelimella viestiä lainattaessa? Itsekin huomannut, että kun lisää quoten ja yrittää saada kursorin "nakkisormilla" sinne väliin, niin se ensimmäisen quoten sulku-] on valittuna ja kun painaa liitä, niin se ] ylikirjottuu. Eli ongelma ei ole kun käyttäjässä, ainakin omassa tapauksessa. :wink:
Tietokoneella eilen kokeilin monta kertaa, aina hävisi tuo hakasulku ennen kautta viivaa. Saattoi olla vika kayttäjässä. Lainattua tekstiä on aika vaikeeta sovittaa tuonne hakasulkujen väliin.
กาย
Avatar
mikrobitti
Viestit: 3803
Liittynyt: 11.10.2004 21:10
Paikkakunta: Espoo

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja mikrobitti »

spiigeli kirjoitti: 21.4.2024 17:06 Lainattua tekstiä on aika vaikeeta sovittaa tuonne hakasulkujen väliin.
Oletko kokeillut siten, että viet halutun tekstin vastaukseen sellaisenaan ja sen jälkeen hiirellä tms. ”maalaat” lainattavan tekstin ja klikkaat lainauksen [”]-painiketta. Tällöin maalatun tekstin ympärille asetetaan lainaustagit
[ quote ] maalattu teksti [ / quote].
Avatar
spiigeli
Viestit: 3098
Liittynyt: 11.8.2004 19:32
Paikkakunta: Helsinki

Re: Foorumin toiminta, virheet ja ongelmat

Viesti Kirjoittaja spiigeli »

mikrobitti kirjoitti: 21.4.2024 17:36
spiigeli kirjoitti: 21.4.2024 17:06 Lainattua tekstiä on aika vaikeeta sovittaa tuonne hakasulkujen väliin.
Oletko kokeillut siten, että viet halutun tekstin vastaukseen sellaisenaan ja sen jälkeen hiirellä tms. ”maalaat” lainattavan tekstin ja klikkaat lainauksen [”]-painiketta. Tällöin maalatun tekstin ympärille asetetaan lainaustagit
[ quote ] maalattu teksti [ / quote].
Isot kiitokset, en tuollaista tienyt :smt023
กาย
Vastaa Viestiin