Erottaako Klupilaisen lentokoneessa?
Erottaako Klupilaisen lentokoneessa?
Pystyykö päältäpäin näkemään kuka on klupilainen koneessa (vaikkapa finskillä)?
Onko menomatkalla muita matkustajia maireampi ilme päällä ja paluumatkalla sitten keskivertoa enemmän suu mutrulla? Onko jotain muita selvästi erotettavia tunnusmerkkejä?
Mennessä vois käydä iloisesti juttelemassa, tullessa olis sillai varovasti lähestyttävä?!
Pannaan oikein äänestyskin! Perusteluita myös, jos on!
Koukku
Onko menomatkalla muita matkustajia maireampi ilme päällä ja paluumatkalla sitten keskivertoa enemmän suu mutrulla? Onko jotain muita selvästi erotettavia tunnusmerkkejä?
Mennessä vois käydä iloisesti juttelemassa, tullessa olis sillai varovasti lähestyttävä?!
Pannaan oikein äänestyskin! Perusteluita myös, jos on!
Koukku
Klupilaisen voi erottaa jo lentokentällä mennessä. Reilu vuosi sitten pari tuoretta klupilaista mainosti minulle Thaiklupin foorumia. Näyttivät vieläpä uudet hienot klupin käyttäjäkortitkin siellä. Ja sain ihan ilmaiseksi paljon hyviä neuvoja esim Pattayasta. l
tämä nyt ainakaan ei ole sossukyylien syytä
On samallainen muisti-/mielikuva reilu vuosi sitten lentoa odotellessa. Sain myos "asiantuntijaneuvoja" lentokentalla. Sama tarina jatkui viela koneessakin...Ettemme vain olisi olleet silloin samalla lennollaMauKhang kirjoitti:Klupilaisen voi erottaa jo lentokentällä mennessä. Reilu vuosi sitten pari tuoretta klupilaista mainosti minulle Thaiklupin foorumia. Näyttivät vieläpä uudet hienot klupin käyttäjäkortitkin siellä. Ja sain ihan ilmaiseksi paljon hyviä neuvoja esim Pattayasta. l
- ILEBAR
- Ravintoloitsija
Klupilaisen erottaa apukerholaisesta siinä ettei se etsi suurta yhteistä porukkaa.
Taas Klupilainen eroaa tavallista matkaajasta siinä että hän katselee ympärilleen
jos sattumalta samalle lennolle on eksynyt muita tuttuja Foorumin käyttäjiä.
Taas Klupilainen eroaa tavallista matkaajasta siinä että hän katselee ympärilleen
ILE BAR. Pattaya, Soi 8. Puhelin +66854409702
[url=callto://bossile][/url]
[url=callto://bossile][/url]
Nicky/MauKhang
Arvattavasti herrat Nicky & MauKhang saivat asiatuntijaneuvoja toinen toiseltaan
Kun maa lähenee, niin vitsit vähenee.
Re: Nicky/MauKhang
En omista "Klupikorttia" joten se besser-wisser oli Maukkakrabyy kirjoitti:Arvattavasti herrat Nicky & MauKhang saivat asiatuntijaneuvoja toinen toiseltaan
Osuit naulan kantaan Kyllä mä ainakin yleensä Helsingissä katselen kuka vois olla klupilainen. Sitten käy vielä sellasia ylläreitä niinkuin viime syksynä, että törmää baarissa tietenkin lähtöä odotellessa tuttuihin kentällä Bangkokin kentältä sitten samalla taksilla pattikselleILEBAR kirjoitti:Klupilaisen erottaa apukerholaisesta siinä ettei se etsi suurta yhteistä porukkaa.
Muutenkin jos joku haluaa kimppa kyytiä jonnekkin, niin kannattais laittaa lähtö päivä tuonne kalenteriin. Sitä kautta olen kerran mennyt erään kaverin ja sen perheen kanssa kimpassa pattikselle Kiitoksia sille eräälle siitä
Kunnon Klupilaisen tunnistaa kentällä tietysti siitä että selässä on Thaiklupin komea reppu tai vähintään Thaiklupin paita päällä.
Ne voi jokainen ostaa omakseen Klupishopista
http://www.thaiklupi.fi/?17
Ne voi jokainen ostaa omakseen Klupishopista
http://www.thaiklupi.fi/?17
En ole thaiklupilaisia tunnistanut kentällä/koneessa
kuin kerran !!
(ilmeisesti niin vaatimatonta ja hiljaista porukkaa)
ttm69:n tunnisti siitä että ilmoitin missä istun,mitä juon ja
minkä väriset vaatteet minulla on,niin kaveri joka tuli
kysymään on ilmeisesti thaiklupin miehiä
(vaikkakin ttm69 jäi 1/2h:ksi Bkk:n passijonoon)
kuin kerran !!
(ilmeisesti niin vaatimatonta ja hiljaista porukkaa)
ttm69:n tunnisti siitä että ilmoitin missä istun,mitä juon ja
minkä väriset vaatteet minulla on,niin kaveri joka tuli
kysymään on ilmeisesti thaiklupin miehiä
(vaikkakin ttm69 jäi 1/2h:ksi Bkk:n passijonoon)
Aina mielessä !!
- DelArco
- นอกรีต
- Paikkakunta: Vähän Tampereesta ylöspäin, jossain metsän keskellä.
- Viesti:
Juuri näitä on yleensä tullut tiirailtua.MrTravkin kirjoitti:Kunnon Klupilaisen tunnistaa kentällä tietysti siitä että selässä on Thaiklupin komea reppu tai vähintään Thaiklupin paita päällä.
Toistaiseksi huonolla menestyksellä.
Itsellä on reppu ollut selässä, siitä asti kun sellaisen hommasin.
Ei ole kukaan tullut ainakaan sen takia haasteleen.
Viimeistään koneessa tunnistaa Thai-klupin matkasetin käytöstä, eli on silmälaput missä lukee http://www.thaiklupi.fi sekä niskatyyny ja korvatulpat. Joitakin henkilöitä olen kyllä tunnistanut kentällä ja lentokoneessakin foorumilla ja muualla olevien valokuvien perusteella, sekä siten, että tullaan ihan rohkeasti vaihtamaan kuulumisia.
Kukas klupilaisista muuten lentelee busineksessa? Tästä joku näppärä voisi vääntää kyselyn. Veikkaanpa, että 'normiklupilainen' on sen verran viisas tuon siirto-osuuden suhteen, että ei haaskaa turhaa rahaa parempaan penkkiin kun siinä sermin takanakin on ihan kivoja tuoleja joissa matkata. Toki välillä tulee upgradeja omasta, että lentoyhtiöiden toimesta, mutta omilla rahoillaan busineksessa lentävät taitaa olla aika harvinaisia?
Viimeksi menomatkalla istuin THAI-klupilaisen vieressä. Olisiko ollut nimimerkki "harrika", ei taida paljon kirjoitella tänne. Sovittiin, että juhannuspäivänä kun palataan, niin mennään kaupungille kimppataksilla, jos bussit ei kulje. No Finnairin bussit kulki, mutta mulla ei ollut kuin bahteja, joten harrika maksoi munkin matkan ja mä annoin vastaavan määrän bahteja harrikalle, joten kyllä bahtit kelpaa joskus Suomessakin maksuvälineeksi
Kun on kyse rakkaudesta, ei kannata miettiä rahanmenoa!
- rickhard71
- Viesti:
Klubin pitäisi tehdä lounge-diili Finskin kanssa että voitais tunnistaa klubilaiset ja jutustella rauhassa virvokkeiden ääressä TAIttm69 kirjoitti: Osuit naulan kantaan Kyllä mä ainakin yleensä Helsingissä katselen kuka vois olla klupilainen. Sitten käy vielä sellasia ylläreitä niinkuin viime syksynä, että törmää baarissa tietenkin lähtöä odotellessa tuttuihin kentällä Bangkokin kentältä sitten samalla taksilla pattikselle
Muutenkin jos joku haluaa kimppa kyytiä jonnekkin, niin kannattais laittaa lähtö päivä tuonne kalenteriin. Sitä kautta olen kerran mennyt erään kaverin ja sen perheen kanssa kimpassa pattikselle Kiitoksia sille eräälle siitä
sit jos vaan sovitaan terminaaliin vakio klubi-corner (omilla virvokkeilla)
NoCanDo!
Sen verran oli halpa oli kyllä seuraavan lennon bisnesmahdollisuus ( yht 1571/hullut päivät +500 suunta uppgrade tarjous) että joutuu kyllä lentämään siellä..BlackMike kirjoitti:Kukas klupilaisista muuten lentelee busineksessa? Tästä joku näppärä voisi vääntää kyselyn.
Huvikseen katoin hakukoneella hintoja, niin samoille päivlle bisnessäästö 3387 tai bisnes 3870..Jää kyllä noilla hinnoilla vielä väliin
- dynamite28