Tervehdys ja kiitos

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Wookiefin
Viestit: 2
Liittynyt: 4.8.2006 10:29
Paikkakunta: Tampere

Tervehdys ja kiitos

Viesti Kirjoittaja Wookiefin »

Olen tässä jo jonkin aikaa lueskellut näitä foorumin viestiketjuja ja imenyt itseeni lisää tietoa tuosta idän ihmemaasta thaikkulasta ja voin sanoa että hauskaa on ollut. Olen itse seurustellut kohta 4 vuotta Thaimaalaisen naisen kanssa ja nyt viimeinkin olemme lähdössä syyskuun alussa Bangkokiin ja sieltä käymään eukon synnyinseudulla Sisaketissa ja haluaisinkin tässä kiittää kaikesta siitä tiedosta jonka olen teiltä saanut näiltä foorumeilta koska vakaasti uskon että olette tasoittaneet tälläisen hitaan hämäläisen matkaa itään suuresti koska kaikesta ei vain voi/osaa kysyä tuolta omalta rakkaaltaan.
Kiitos :!:
Jeps todella hidas hämäläinen kun olin vielä väärän kuun puolella :D
Viimeksi muokannut Wookiefin, 19.8.2006 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Veke
Viestit: 1284
Liittynyt: 23.5.2006 19:21

Re: Tervehdys ja kiitos

Viesti Kirjoittaja Veke »

Wookiefin kirjoitti:....viimeinkin olemme lähdössä elokuun alussa Bangkokiin ja sieltä käymään eukon synnyinseudulla Sisaketissa ja haluaisinkin tässä kiittää kaikesta siitä tiedosta jonka olen teiltä saanut näiltä foorumeilta....
Elokuun alussa lähtö??? Nyt eletään jo elokuun loppupuolta (varmastikkin syyskuussa).Si Sa Ket on Ubonin ja Surinin välissä....eli Cambodian rajoilla.
Taitaa tulla "kulttuurishokki" jos ei aikaisemmin oo härmän "poika" käynyt isaanin tonteilla....ruoka ja sen käryt ym ym.... :lol:


Eikun sanoo vaan et "tam bak huu sääp ilii" niin johan tulee mättöö pöytään... :D
-Spede-
Majatalon Spede
Viestit: 9625
Liittynyt: 26.12.2003 0:22
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tervehdys ja kiitos

Viesti Kirjoittaja -Spede- »

Veke kirjoitti: Elokuun alussa lähtö??? Nyt eletään jo elokuun loppupuolta D
Taitaa olla vähän turhankin hidas hämäläinen.... No toivottavasti oli lentoliput sellaset et yhä voimassa.. :D
***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
Vastaa Viestiin