Muutto Bangkokiin

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

vexi

Re: Muutto Bangkokiin

Viesti Kirjoittaja vexi »

Suikki kirjoitti:Ensimmäinen kerta kun itse kuulen opiskelijan joutuneen tuollaisen ryöstön uhriksi. Koulussa on kuitenkin ulkomaalaista porukkaa suht reilusti eikä kukaan ole koskaan kertonut joutuneensa ryöstön uhriksi.
Yksinään ei parane kävellä yöaikaan pimeillä soilla.
Sama homma. En ole koululla kuullut kenenkään joutuneen ryöstön uhriksi. Ja pimeitä kujiakaan en ole vielä oppinut välttämään. Ehkä vaarallisimmat paikat ovat Sukhumvitin soilla?
Avatar
rahi
Viestit: 506
Liittynyt: 19.6.2006 21:58
Paikkakunta: Bangkok/Espoo

Re: Muutto Bangkokiin

Viesti Kirjoittaja rahi »

vexi kirjoitti:
Suikki kirjoitti:Ensimmäinen kerta kun itse kuulen opiskelijan joutuneen tuollaisen ryöstön uhriksi. Koulussa on kuitenkin ulkomaalaista porukkaa suht reilusti eikä kukaan ole koskaan kertonut joutuneensa ryöstön uhriksi.
Yksinään ei parane kävellä yöaikaan pimeillä soilla.
Sama homma. En ole koululla kuullut kenenkään joutuneen ryöstön uhriksi. Ja pimeitä kujiakaan en ole vielä oppinut välttämään. Ehkä vaarallisimmat paikat ovat Sukhumvitin soilla?
Joten luulisin että sukhumvitilla taas ois turvallisempaa kun länkkäreitä on niin paljon?
vexi

Re: Muutto Bangkokiin

Viesti Kirjoittaja vexi »

rahi kirjoitti:
vexi kirjoitti:
Suikki kirjoitti:Ensimmäinen kerta kun itse kuulen opiskelijan joutuneen tuollaisen ryöstön uhriksi. Koulussa on kuitenkin ulkomaalaista porukkaa suht reilusti eikä kukaan ole koskaan kertonut joutuneensa ryöstön uhriksi.
Yksinään ei parane kävellä yöaikaan pimeillä soilla.
Sama homma. En ole koululla kuullut kenenkään joutuneen ryöstön uhriksi. Ja pimeitä kujiakaan en ole vielä oppinut välttämään. Ehkä vaarallisimmat paikat ovat Sukhumvitin soilla?
Joten luulisin että sukhumvitilla taas ois turvallisempaa kun länkkäreitä on niin paljon?
Voihan olla niinkin. Silmään vain on osunut Sukhumvitilla sen näköisiä huumeiden käyttäjiä että arvelisin sen olevan turvattomampi. Täällä lähiöissä ei länkkäreitä juuri näe, mutta ei ole kaduilla nukkujiakaan.
Vastaa Viestiin