- En tiedä, että tarkoitatko minua vai jota kuta muuta, mutta itse en ota palstaa vakavasti. Kunhan vähän aiheutan keskustelua niin johtajisto ei pääse tuudittautumaan liialliseen turvallisuuteen joka johtaa turhiin lukituksiin. Lisäksi minua ei muistini mukaan ole kertaakaan varoitettu (yksityisesti) ja kertaakaan ei ole myöskään bannattu. Joten se ei ole syy miksi avaudun täällä.Ilkka kirjoitti:Tätä ketjua kun seuraa tai lukee niin huomaa että on monia joille tämä palsta on ilmeisesti ainoa elämä tai kontakti muihin ihmisiin. Muutenhan joku yhden keskustelupalstan moderointi tai moderaattori ei voi olla oikeasti noin kamalan vakava asia.
Sitä vähän ihmettelen että eikö bannatut tai varoitetut itse tajua mikä kirjoituksessaan on epäilyttävää tai missä on häikkä?
Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)
Valvoja: Modet
- Matkaaja25
- Downshiftaaja
Re: Hoto saatava kuriin (jaettu saunarakennusketjusta)
Hyva Hota , jatka samalla tavalla, voisi se sarjakuva tulla takaisin. Kivat sarkastiset , harmittomattomat letkaukset ovat aina paikallaan.
Kuka lukottaa lukottajan, jos hän esim. onkin itse joskus nauttinut liikaa ja lukottaa asiattomasti ?
" Something, from nothing, never proved me wrong!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
" The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!"
Lukottajillekin pitäisi olla kännilukot kuten muillekkin.t.si kirjoitti:Kuka lukottaa lukottajan, jos hän esim. onkin itse joskus nauttinut liikaa ja lukottaa asiattomasti ?
modet ei uskalla ottaa hotoa tapetille koska hoto muuten bannaa muutkin modet koska hoto omistaa tämän foorumin.
Komppaan edellisiä. Tuskin ketju lukkoon olisi mennyt, jollen sitä olisi aloittanut.clode kirjoitti:Lukottajillekin pitäisi olla kännilukot kuten muillekkin.t.si kirjoitti:Kuka lukottaa lukottajan, jos hän esim. onkin itse joskus nauttinut liikaa ja lukottaa asiattomasti ?
modet ei uskalla ottaa hotoa tapetille koska hoto muuten bannaa muutkin modet koska hoto omistaa tämän foorumin.
Klupin jäsenten piirissä muuten puhellaan Hoton "omistavan" koko klupin. Voit Hoto katsoa sen mun yv-palstalta, vaikkakin se on viestintäsalaisuuden rikkomista siinä tapauksessa.
Jatkan tuohon, vaikka banni siitä tulisikin, kysymyksellä.
Miten modena voi olla henkilö, jonka työpaikalla(vähän työntekijöitä) on poliisin tutkinnan alla tietoärjestelmän väärinkäytös ja tietojen urkkiminen? Vähintäänkin kyseisen henkilön tulisi jäävätä itsensä em. syystä. Onko Thaiklupi Ry:n yksityisviestit yksityisiä?
Miten modena voi olla henkilö, jonka työpaikalla(vähän työntekijöitä) on poliisin tutkinnan alla tietoärjestelmän väärinkäytös ja tietojen urkkiminen? Vähintäänkin kyseisen henkilön tulisi jäävätä itsensä em. syystä. Onko Thaiklupi Ry:n yksityisviestit yksityisiä?
Taaskos täällä on vallankumous meneillään ?
Hotolla on raskaampi tykistö kuin täällä kommentoijilla .
Nimittäin Hoto omaa salaisen lukkobanaanipotkun kierteellä , a'la Matrix .
"HOTOOOOOOOO ! SCHLOOORTTZZZ !" Ja siinä sitä kärvistellään banaani haitarissa eikä muuta voida .
Ei taida löytyä tästä porukasta Neoa , joka pitäisi AgenttiSmithHoton aisoihin pelkillä verkkokeinoilla !
AK
Nimittäin Hoto omaa salaisen lukkobanaanipotkun kierteellä , a'la Matrix .
"HOTOOOOOOOO ! SCHLOOORTTZZZ !" Ja siinä sitä kärvistellään banaani haitarissa eikä muuta voida .
Ei taida löytyä tästä porukasta Neoa , joka pitäisi AgenttiSmithHoton aisoihin pelkillä verkkokeinoilla !
AK
- lasse.k
- Katkera vanha juoppo valittaja käsityömies
- Viesti:
...oli miten oli mutta minä toivotan nyt hyvää yötä
kaikille...ihan rehellisesti ja tasapuolisesti...
kaikille...ihan rehellisesti ja tasapuolisesti...
monessa mukana ollut ja melkein kaikki käy.
Ööh, en oikein tiedä miten mainitsemasi asia liittyy millään muotoa Thai-klupi ry:n omistamaan foorumiin jos jossain yrityksessä tai vastaavassa tahossa on tietojärjestelmän väärinkäytöstutkinta meneillään. Ilmeisesti tämä asia mihin viittaat liittyy aiemmin linkittämääsi vanhaan uutiseen aiheesta? Olen joskus itsekin työskennellyt yrityksessä jossa ihmisiä epäiltiin lahjusrahoista kaukomailla tapahtuneiden maaostojen tms. osalta, saanko nyt olla modena?timokar1 kirjoitti:Jatkan tuohon, vaikka banni siitä tulisikin, kysymyksellä.
Miten meinasit yhdistää täysin toisen organisaation tietourkinnan tämän foorumin yksityisviesteihin? Korostan, että modeilla sen enempää kuin ylläpitäjilläkään ei ole mitään järkevää konstia päästä käsiksi kenenkään yksityisviesteihin, foorumisoftassa ei ole mitään tämmöistä takaporttia millä tämän voisi tehdä ja toisekseen, kenellä on niin paljon aikaa ja kiinnostusta, että haluaisi käyttää rajallista elämäänsä niinkin mielenkiintoiseen tapaukseen kuin jonkun henkilön yksityisviestit? Voin kyllä vakuuttaa, että useissa julkisissa viesteissä on kyllä jo ihan tarpeeksi, kiitos vaan.
Huomasin tuossa myös jotain omituisia viittauksia siitä, että Hoto omistaisi yhdistyksen. Kertokaas miten se on mahdollista? En meinaan tiedä miten yhdistystä voi millään muotoa omistaa, sillä ei ole osakkeita joilla saavuttaa enemmistörooli, sen toimintaa yleensä pyörittää hallitus valittuine vastuuhenkilöineen, nämä vastaavat tekemisistään aina vuosi kerrallaan jäsenistölle ja vuosikokous määrittelee taas hallitus- ja vastuukoostumuksen seuraavalle vuodelle jne jne. En missään nimessä siis suunnittele yhdistyksen kaappaamista, mutta kuuntelen mielelläni tavat millä se tehdään, lähinnä kaverin puolesta kyselen.
Jos timokar1:stä vielä harmittaa se jo viikkoja sitten loppunut kahden viikon banni, niin laita ihmeessä vaikka minulle yv. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että DWI, mutta toimenkuvan puolesta otan toki viestisi vastaan.
- Harmaaselkä
- Oikeistolainen arvofossiili
Perustaisitte edes maanalaisen armeijan kunnon sissityyliin, siitä vaan yv:t viuhumaan ja diktatuuria kaatamaan.
Oma persaus ensin!
tuohan on mahdotonta sillä thaiklupi ry on "salaseura" johon pääsee jäseneksi vain moitteettoman kirjoitushistorian foorumilla omaava henkilö. Myöskin pitää kuulua samaan saunaseuraan jonkun hallituksen jäsenten kanssa.Harmaaselkä kirjoitti:Perustaisitte edes maanalaisen armeijan kunnon sissityyliin, siitä vaan yv:t viuhumaan ja diktatuuria kaatamaan.
Hauska homma kun tama ketju aina viikonloppuisin pomsahtaa esille, mistakohan se voisi johtua.
Varaukset https://www.majatalo.info/huoneet/
tai Puh. 08 6303 4870
tai Puh. 08 6303 4870
- Harmaaselkä
- Oikeistolainen arvofossiili
Suomalaisen ekstroverttius on suoraan verrannollinen etanolin määrään verenkierrossa. Perjantaipulloperinne on ja elää, gulduuria gulduuria perkele.pekka.p kirjoitti:Hauska homma kun tama ketju aina viikonloppuisin pomsahtaa esille, mistakohan se voisi johtua.
Oma persaus ensin!
Itsehän olen kuullut huhuja, joiden mukaan Chuck Norris käy pyytämässä Hotolta vinkkejä kurinpito- ja hallinnointiasioissa.AroKani kirjoitti:Taaskos täällä on vallankumous meneillään ?
AK
Tässä tapauksessa ja tällä kertaa minä olen syyllinen pompsauttamiseen.pekka.p kirjoitti:Hauska homma kun tama ketju aina viikonloppuisin pomsahtaa esille, mistakohan se voisi johtua.
Modejenkin puolelta eilen, aamuyöllä, asiaa minulta kysyttiin ( "miksi avasit tämän vanhan ketjun?), ja vastaan nyt tähän uudestaan, pois otetun keskustelun tilalle: siksi, että kun alk. peräinen jääkiekkoketju lukotettiin Hoton toimesta eilen alta aikayksikön. ( Ketjussa ei kuitenkaan ollut mitään asiatonta, ja moni kummasteli lukotusta, joten otin ns. kissan taas pöydälle.)
Miksikö siis vanha ketju ( no ei tämä nyt niin vanha mielestäni ole...)? Siksi, koska joskus aiemmin olen modejen taholta saanut pyynnön keskustella jostakin tietystä aiheesta JO olemassa olevassa ketjussa. Siksi.
Ja minulla ei ollut alkoholin kanssa tekemistä pompsautusta tehdessäni, jotkut ehkä muistaa suhteeni ko. aineeseen .
* pakko lisätä eräs repla Rölli- elokuvasta: "Täällä tapahtuu öisin jänniä ja pelottaviakin asioita..!"
Asiaa! Se on vaan otettava esiin aina aiheen toistuessa. Eli olettaisin ketjun siirtyvän ylös aina tarpeen vaatiessa.
Tuskimpa siitä porukasta kukaan oli maistissa, koska kaikki kirjoituset olivat asiallisia - paitsi lukottaminen
Tuskimpa siitä porukasta kukaan oli maistissa, koska kaikki kirjoituset olivat asiallisia - paitsi lukottaminen
ja itku vaan jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Jatkuu se, sillä tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru .freebird kirjoitti:ja itku vaan jatkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
timokar1 kirjoitti:Jatkan tuohon, vaikka banni siitä tulisikin, kysymyksellä.
Mielenkiintoni heräsi moisesta vihjailusta.
Valaise "timokar1",kuinka vähän siellä on työntekijöitä poliisitutkinnan alla?
Mitä siellä on urkittu?
Perkele,että kiinostaa.Meinaan menehtyä tietämättömyyteen.
Vastauksena t.si:lle:
Ja nainen! Mutta olen nyt sitä mieltä, että t.si pitää saada klupin hallitukseen....siellä ei muuten taida naisia ollakkaan??
Ja nainen! Mutta olen nyt sitä mieltä, että t.si pitää saada klupin hallitukseen....siellä ei muuten taida naisia ollakkaan??
Ööö.. mitä kysyin, jos vastaus on tuo ^ ?Koukku kirjoitti:Vastauksena t.si:lle:
No vit...aina joku kerkeää väliin, mutta tämäkin oli siis t.si:lle.
No, LoL. Mutta valitsen sinut kuitenkin hallitukseen, Hotolle vastapainoksi!
No, LoL. Mutta valitsen sinut kuitenkin hallitukseen, Hotolle vastapainoksi!
mikä siinä nyt on, että jääkiekosta ei saa keskustella täällä foorumilla edes up to you osiossa ? Miksi sitten on tuollainen up to you osio jos aiheet pitää olla sellaisia jotka ovat hotoa kiinnostavia?
clode ihmetteli:
Minun on vaikea ymmärtää väitettä siitä, että up to you-osastolla ei saa keskustella jääkiekosta. Vilkaisin pikaisesti viestiketjujen otsikoita ja siellä oli ainakin viisi erillistä ketjua jääkiekosta ensimmäisellä sivulla. Tämä ei ehkä ole jääkiekon ystävien mielestä tarpeeksi.
Jos kuitenkin keskityt oikein kovasti ja luet nuo lukitut viestiketjut, niin saatat huomata, että kirjoittajat lipesivät niissä jääkiekosta lähinnä henkilökohtaisuuksiin. Se ei näin ylläpitäjän näkökulmasta ole suotavaa. Jääkiekkotermiä käyttääkseni, on kokemukseni mukaan hyvä viheltää peli poikki ajoissa. Ennen pitkää noissakin ketjuissa olisi typerehditty ja sepeilty tätäkin enemmän. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, minä olen yksi niistä ihmisistä, jotka pystyvät joissakin asioissa näkemään tulevaisuuteen.
Toisten kirjoittajien ja heidän mielipiteittensä haukkumisen toivon jatkossa jäävän vähemmälle. Muuten pukki ei tuo lahjoja.
mikä siinä nyt on, että jääkiekosta ei saa keskustella täällä foorumilla edes up to you osiossa ? Miksi sitten on tuollainen up to you osio jos aiheet pitää olla sellaisia jotka ovat hotoa kiinnostavia?
Minun on vaikea ymmärtää väitettä siitä, että up to you-osastolla ei saa keskustella jääkiekosta. Vilkaisin pikaisesti viestiketjujen otsikoita ja siellä oli ainakin viisi erillistä ketjua jääkiekosta ensimmäisellä sivulla. Tämä ei ehkä ole jääkiekon ystävien mielestä tarpeeksi.
Jos kuitenkin keskityt oikein kovasti ja luet nuo lukitut viestiketjut, niin saatat huomata, että kirjoittajat lipesivät niissä jääkiekosta lähinnä henkilökohtaisuuksiin. Se ei näin ylläpitäjän näkökulmasta ole suotavaa. Jääkiekkotermiä käyttääkseni, on kokemukseni mukaan hyvä viheltää peli poikki ajoissa. Ennen pitkää noissakin ketjuissa olisi typerehditty ja sepeilty tätäkin enemmän. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, minä olen yksi niistä ihmisistä, jotka pystyvät joissakin asioissa näkemään tulevaisuuteen.
Toisten kirjoittajien ja heidän mielipiteittensä haukkumisen toivon jatkossa jäävän vähemmälle. Muuten pukki ei tuo lahjoja.
--tri_Hoto--