Hotellin tilaaminen paikallisen matkatoimiston kautta

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
senska
Viestit: 101
Liittynyt: 6.4.2005 16:04

Hotellin tilaaminen paikallisen matkatoimiston kautta

Viesti Kirjoittaja senska »

Kenellä on kokemusta, että on Suomesta jo tilannut hotellin ja maksanut etukäteen matkatoimiston tarjouksen kautta?

Löysin hyvän tarjouksen haluamaani hotelliin ja haluavat maksun varauksen yhteydessä. Kuitenkin mietityttää, niinköhän varaus on voimassa ja toimii kun sinne asti pääsee...

Kyseinen toimisto on Royal Exclusive Travel Bangkokissa.

Mutta ihan yleisesti voisitteko laittaa linkkejä käyttämiinne luotettaviin etukäteisvarauspaikkoihin? Auttaisi varmaan monia vihreitä. :D
AroKani

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Jaa , Bangkokin kentällä on muutama varauspiste heti tuloaulassa. Ite saanut asialliseen hintaan kämpän ( vain kerran hiukan klikkasi...)

AK
Avatar
pak wan
Mr Khiiniau
Viestit: 6632
Liittynyt: 24.3.2004 13:52

Viesti Kirjoittaja pak wan »

täältä olen varannut ja hyvin toimi

http://www.hotelthailand.com/index.html

-Pak Wan
goldman
Viestit: 3907
Liittynyt: 15.12.2003 13:52

Viesti Kirjoittaja goldman »

Itse olen varannut aika monestakin eri "nettitstosta" ja ainakin tähän asti toiminut moitteetta...tai ei ihan, kerran tilasin Bayoke Skystä minisviitin, mutta hotellille mennessämme ei ollut ko. huoneita vapaana...
Antoivat sitten ison sviitin samaan hintaan :wink:
Parhaat valmentajat löytyy aina katsomosta...
Avatar
ttm69
Lievästi alkoholisoitunut
Viestit: 2879
Liittynyt: 9.7.2004 20:37
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja ttm69 »

goldman kirjoitti:Itse olen varannut aika monestakin eri "nettitstosta" ja ainakin tähän asti toiminut moitteetta...tai ei ihan, kerran tilasin Bayoke Skystä minisviitin, mutta hotellille mennessämme ei ollut ko. huoneita vapaana...
Antoivat sitten ison sviitin samaan hintaan :wink:
Varamaan vit.... aika reilusti :lol:
19 kertaa ja aina soosissa.
Vastaa Viestiin