hommatkaa thaikkuliittymä!
hommatkaa thaikkuliittymä!
iteltä pöllittiin phuketissa bangla roadilla puhelin pari viikkoa sitten, ja hommasin tilalle halvan nokialaisen+sellaisen 121 easy start pakkauksen johon ostetaan puheaikaa.
Tämä osoittautui toimivaksi systeemiksi, kotiin soitto maksaa vain 7 bht/min ja tekstari 10 bht/min...kun vertaa soneran hintoihin niin alkaa naurattaa
kun puheaika alkaa olla vähissä (voi tarkistaa soitamalla tähti121risuaita) niin vaikka lähinpään 7/11 markettiin ja rahaa tiskiin,lataavat sitten lisää rahaa korttiin.Kahden viikon soitot maksoi mulle n.60e, tuli tekstailtua ja soiteltua aika reippaasti.Näytti olevan normaali lasku suomalaisilla tuollaista 300-400 euron välille suomi liittymällä
Tämä osoittautui toimivaksi systeemiksi, kotiin soitto maksaa vain 7 bht/min ja tekstari 10 bht/min...kun vertaa soneran hintoihin niin alkaa naurattaa
kun puheaika alkaa olla vähissä (voi tarkistaa soitamalla tähti121risuaita) niin vaikka lähinpään 7/11 markettiin ja rahaa tiskiin,lataavat sitten lisää rahaa korttiin.Kahden viikon soitot maksoi mulle n.60e, tuli tekstailtua ja soiteltua aika reippaasti.Näytti olevan normaali lasku suomalaisilla tuollaista 300-400 euron välille suomi liittymällä
- Lasse
- Pohjois-Thaimaan ajajat
- Viesti:
Meikäläisellä ollut Prepaid liittymä Thaimaassa niin kauan kuin siellä on noita kortteja ollut tarjolla. Ensimmäinen Thaimaalainen Prepaid oli Nokian "banaanissa"
http://www.geocities.com/Heartland/Shores/4614/81b.jpg
Aika monella muullakin klupilaisella ollut iät ja ajat Prepaid liittymä.
http://www.geocities.com/Heartland/Shores/4614/81b.jpg
Aika monella muullakin klupilaisella ollut iät ja ajat Prepaid liittymä.
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
- Honda Wave
- Päiväkahvittelija
- Viesti:
- jankou
- nuorisojoukot.net
- Viesti:
Oli mulla jopa asiaakin, että piti kysä, että onko kenelläkään kokemusta näistä true move liittymistä? Kun sain näitä ilmasii Seiskasta 4 kpl, tosin joita hävis "parempiin suihin" heti kolme. Mulla oli jotain semmosia tarroja mitä sain aina, kun kävin ostoksilla Elevenissä. Vähän niinkuin samoja mitä Säästärissä jaettiin joskus vajaa parit kyt vuotta sitten.
Onkos kuka Thaimaassa joka vois ostaa mulle 100 bahtia puheaikaa.
Mulla on nimittäin liittymän tyyppi 12call issa vaihdettu sellaiseksi, että voimassaolo on ensivuoden joulukuuhun, kunhan lataan lisää satasen ja soita yhden puhelun ko littymän numeroihin. unohtu pahus tehdä se Thaikuissa. jos joku näkee ja viitti, lähettäis latausnumeron YVnä ja vaikka suomi pankkitilin niin laitan vaikka 5 euroa ko tilille :p
Mulla on nimittäin liittymän tyyppi 12call issa vaihdettu sellaiseksi, että voimassaolo on ensivuoden joulukuuhun, kunhan lataan lisää satasen ja soita yhden puhelun ko littymän numeroihin. unohtu pahus tehdä se Thaikuissa. jos joku näkee ja viitti, lähettäis latausnumeron YVnä ja vaikka suomi pankkitilin niin laitan vaikka 5 euroa ko tilille :p