Kunnon kartta Bangkokista?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Gituli
Viestit: 11
Liittynyt: 11.11.2008 13:50

Kunnon kartta Bangkokista?

Viesti Kirjoittaja Gituli »

Nyt olen printanut meidän tosi P****printterillä joka kartta mitä olen löytänyt. Osaan mennä vaikka kävelemällä MBK:hon (niin tehtiin viimekin kerralla vaikka mieheni vähän epäilikäyttää Skywayn ja haluan myöskin kokeilla metroa MUTTA, ainoa asia mitä haluan oikeastaan 5-kertainen hinta ihan samasta mukamas kokemuksesta :evil:
Avatar
juie
Viestit: 127
Liittynyt: 17.2.2007 0:31
Paikkakunta: turku

Re: Kunnon kartta Bangkokista?

Viesti Kirjoittaja juie »

Pistän nyt tähän topicciin kanssa yhden kysymyksen kartoista(sori).
onko thaimaasta semmoista GT-kartta tyylistä jonka sais koneelle? se olisi kätevä kannettavassa kun välillä tulee puörittyä kuin puolukka p****ssa... :-D :roll:
Asiat eivät koskaan ole niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa
Avatar
Lasse
Pohjois-Thaimaan ajajat
Viestit: 33665
Liittynyt: 15.12.2003 11:22
Paikkakunta: Naantali / Khon Kaen
Viesti:

Re: Kunnon kartta Bangkokista?

Viesti Kirjoittaja Lasse »

juie kirjoitti: onko thaimaasta semmoista GT-kartta tyylistä jonka sais koneelle? se olisi kätevä kannettavassa kun välillä tulee puörittyä kuin puolukka p****ssa... :-D :roll:
Ei löydy netistä kunnon tiekarttoja, jos kunnon maantiekartat kiinnostaa niin silloin pitää mennä lähimpään hyvin varustettuun kirjakauppaan Thaimaassa.

by Berndtson
- Thailand
- Thailand North
- Bangkok
- Phuket
FACEBOOK RYHMIÄ --> Pohjois-Thaimaan ajajat, Khon Kaenin seudun Suomalaiset.
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Re: Kunnon kartta Bangkokista?

Viesti Kirjoittaja Rhino »

juie kirjoitti:Pistän nyt tähän topicciin kanssa yhden kysymyksen kartoista(sori).
onko thaimaasta semmoista GT-kartta tyylistä jonka sais koneelle? se olisi kätevä kannettavassa kun välillä tulee puörittyä kuin puolukka p****ssa... :-D :roll:
Kyllä ainakin Mapmagicin Thailand map 2007 toimii riittävän hyvin. Ei ole niitä Lassen mutapolkuja kylläkään, mutta tava ajoneuvolle riittävä.
Ainakin mulle riitti läppäriin.
Reissari
Viestit: 550
Liittynyt: 5.10.2004 21:27

Re: Kunnon kartta Bangkokista?

Viesti Kirjoittaja Reissari »

Rhino kirjoitti:Kyllä ainakin Mapmagicin Thailand map 2007 toimii riittävän hyvin. Ei ole niitä Lassen mutapolkuja kylläkään, mutta tava ajoneuvolle riittävä.
Ainakin mulle riitti läppäriin.
Rhino kirjoitti:En muista sainko joskus confattua nuo Map Magicin kartat OziExploreriin tai johonkin toiseen GIS:iin. Olikohan ArcGis, kattelen viikonloppuna jos ehin. Ne toimi GPS:n kanssa.
Olen myös yrittäny kaivella ohjeita tohon. Garmin toimii kyllä tosin hyvin, mutta läppäriversio olis poikaa kans 8)
Avatar
Rhino
Ilii ti, Ilii ju
Viestit: 6370
Liittynyt: 30.5.2005 12:48
Paikkakunta: Missä milloinkin

Re: Kunnon kartta Bangkokista?

Viesti Kirjoittaja Rhino »

Niin joo ja Bangkokkiin oli oma MapMacig Bangkok.
Avatar
I ovn
Isaan on My Mind
Viestit: 1898
Liittynyt: 15.12.2003 22:55
Paikkakunta: Korso/Si Khiu

Re: Kunnon kartta Bangkokista?

Viesti Kirjoittaja I ovn »

Gituli kirjoitti:Nyt olen printanut meidän tosi P****printterillä joka kartta mitä olen löytänyt. Osaan mennä vaikka kävelemällä MBK:hon (niin tehtiin viimekin kerralla vaikka mieheni vähän epäilikäyttää Skywayn ja haluan myöskin kokeilla metroa MUTTA, ainoa asia mitä haluan oikeastaan 5-kertainen hinta ihan samasta mukamas kokemuksesta :evil:
Jos olet Suomessa, laita yv:llä osoite niin laitan tulemaan Magic Map Bangkok 04 -05. Sattuu olemaan yksi ylimääräinen. Sisältää paperi- ja CD-version
เข้าเมืองตาหลิ่ว ต้องหลิ่วตาตาม
Gituli
Viestit: 11
Liittynyt: 11.11.2008 13:50

Re: Kunnon kartta Bangkokista?

Viesti Kirjoittaja Gituli »

Kiitoksia palon I Ovn, mutta lähdetään jo huomenna :( Sekä ajatukset että hermot katkesi silloin kun kirjoitin viestin) joten - tiedän miten kulkea sekä Sky Trainilla että Metrolla, mutta tämä toinen osapuoli ei viitsisi kävellä metriäkään vaan pitäisi kuljettaa ovelta ovelle :smt014 :smt014 Minulla on kaikki nämä "reittikartat" mutta riippuen miltä sivulta niitä ottaa, niin joka ikinen on erilainen, ainakin minun järjen mukaan (ja siinävoi tietysti olla hyvinkin isoja puutteita).

Siis, eikä Snake Farm on ihan keskustassa? Olen nähnyt jo kaikki Bhuddat etc., nyt haluan oikeastaan vain shoppailla ne 4 yötä/kolme kokonaista päivää kun ollaan Bangkokissa :smt005
Vastaa Viestiin