onko hua hinin lähellä hyviä retkikohteita?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
maklo75
Viestit: 2
Liittynyt: 22.9.2008 21:22

onko hua hinin lähellä hyviä retkikohteita?

Viesti Kirjoittaja maklo75 »

olen 8v. poitsun kanssa ekaa kertaa lähössä thaimaaseen ja siellä hua hiniin. onko itse hua hinissa tai lähistöllä mukavia retkikohteita? kiitos jo etukäteen vastauksista!!
Avatar
Lauruh
Viestit: 209
Liittynyt: 5.7.2007 10:42
Paikkakunta: Vaasa

Re: onko hua hinin lähellä hyviä retkikohteita?

Viesti Kirjoittaja Lauruh »

Tuskin olet Thaimaaseen menossa ;) Kyllä se taipuu ihan, että Thaimaahan.

Mutta asiaan, kerran on tullut vietettyä loma huahinissa. Kauheasti ei retkivaihtoehtoja ollut. Kwai-joen retki olisi tietty ollut mielenkiintoinen ja siitä olen kuullut puhuttavan hyvää (tämä siis matkatoimiston). Kaduilla taas on takseja ja bussikojuja jotka myyvät omatoimi "reissuja". Eli taksi alle ja menoksi, itse kävimme ratsastamassa norsulla, läheisellä apinavuorella sekä suht lähellä olevassa kaupungissä missä oli monta luolaa täynnä buddha patsaita, samassa kaupungissa oli myös jonkun vanhan kuninkaan palatsi (?). Sielä kävimme myös.

Jotain mitä vähän vilkasin niin näytti olevan kyllä retkeä vesiputouksille ja ilmeisesti jollekki saarelle mikä on kauempana.

Norsu ratsastusta suosittelen ehdottomasti vaikka ei ollukkaan niin halpaa kun luulis. :)
Härkä
Viestit: 266
Liittynyt: 23.8.2007 11:10
Paikkakunta: TRE

Re: onko hua hinin lähellä hyviä retkikohteita?

Viesti Kirjoittaja Härkä »

On ja ei. Niin se on muuallakin. Hyviä juttuja...
Kwai-joen retki. rauhallista, ei niin hirveästi tekemistä. Jokiajelu lautalla, olisi hyvä osata uida.
Omatoimi "reissut" ok. eläintarhakin löytyy Myanmarin rajan läheltä, jos auki.
Apinavuorella ei ole enään apinoita. Viety läheiselle saarelle.
Kuninkaan palatsiin ei pääse (kesäasunto).
Vesiputous ok käydä.
Rannalla ratsastusta hevosella/ sen opettelua.
Käynti BKK:ssa. dream Worls huvipuisto pohjoispuolella ok.
Kannattaa katsoa paikalliset matkatoimistot ja sopia sieltä reissut...
MUu
Vastaa Viestiin