Ensimmäistä kertaa yksin matkalle...

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
Mariia
Viestit: 6
Liittynyt: 24.6.2009 22:49

Ensimmäistä kertaa yksin matkalle...

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Hei,

Lähden helmikuussa ensimmäistä kertaa yksin reissun päälle thaimaaseen.Olen vain kolme viikkooa että ei siinä paljon kerkeä näkemään. Mutta toivoisin jotain pientä neuvoa jne.. sillä en ole ennen matkustanut yksin, olen kyllä reilannut eurooppaa mutta aina on ollut joku mukana. Vähän jännittää jo nytten ja Saa suositella mitä kannattaisi nähdä noin lyhyessä ajassa. Luulen kuitenkin et thaimaa on aika turvallinen paikka.. Tai niin olen siitä ymmärtänyt. :) :)
Avatar
hpk
Senaattori
Viestit: 2942
Liittynyt: 1.9.2007 0:00
Paikkakunta: Uusi Erottaja

Re: Ensimmäistä kertaa yksin matkalle...

Viesti Kirjoittaja hpk »

Sulla on vielä aikaa lueskella foorumia..Täältä löytyy vastaus liki kaikkeen..Tuohon sun kysymykseen ei ole helppo vastata kun ei tiedä minkälaisista asioista olet kiinnostunut..Luonnosta,temppeleistä,huvittelusta vai mistä..Mutta kaikkee kyllä löytyy..
Ei Thaimaa välttämättä ole turvallinen..mm. liikenne on aika huimaa ja ei kovin turvallista menoa. Mutta kuten sanoin..lueskele foorumia,käytä hakua..tietoa kyllä löytyy roppakaupalla.. 8)
10.12-2.1-08 Phuket
18.3-2.4-08 Phuket
8.12-14.1-09 Pattaya-Hua Hin-Phuket-Pattaya
25.9-10.10-09 Pattaya
12-24.9-10 Pattaya
31.1-8.2-12 Phuket
Mariia
Viestit: 6
Liittynyt: 24.6.2009 22:49

Re: Ensimmäistä kertaa yksin matkalle...

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Joo täytyypä lueskella :) en oikein tiedä mitä haluan kunhan menen sinne ja katselen sit :D mut kyl jotain suunnitelmia teen mut muuten ni fiiliksen mukaan :D
Avatar
Antero
Päänyrveli
Viestit: 3551
Liittynyt: 16.12.2003 8:21

Re: Ensimmäistä kertaa yksin matkalle...

Viesti Kirjoittaja Antero »

Terve! Tulimme juuri eilen yolautalla valin Surat Thani - Koh Tao. Matkaajista suuri osa oli tyttoporukoita, nuoria pareja, ja oli muutama yksin matkustava tyttokin. Esim. lenna Bangkokista halpalennolla etela -Thaimaahan ja kiertele taalla saaria... Phuket- Phi Phi - krabin kautta Samui- jne.
Kun väittelet idiootin kanssa pidä huolta, että hän ei tee samoin.
AroKani

Re: Ensimmäistä kertaa yksin matkalle...

Viesti Kirjoittaja AroKani »

Jospa aloittaisit tutkimalla tätä .

http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... nkkivinkki

Siinä on vankasti pohjadataa vähän kaikesta .
Toiseksi , ryhdy tunnistautuneksi käyttäjäksi ja ota K-18 oikeudet , niin pääset lukemaan väljemmin foorumin anteja .

Oikeudet saat näillä ohjeilla :
http://www.thaiklupi.fi/foorumi/viewtop ... =1&t=11369

AK
Avatar
rickhard71
Viestit: 993
Liittynyt: 2.4.2006 23:53
Paikkakunta: Lahti-Bangkok (CCS)-Pattaya
Viesti:

Re: Ensimmäistä kertaa yksin matkalle...

Viesti Kirjoittaja rickhard71 »

:D Jaahas! Taas löytyi yksi jolla tämä paras eka reissu vielä tekemättä! :smt023 Ei ne seuraavatkaan niin huonoja ole. :-)

8)
NoCanDo!
Vastaa Viestiin