Samui-Bohut Beach vai Big Buddha Beach?

Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Tilac, Modet

Vastaa Viestiin
kat1974
Viestit: 18
Liittynyt: 7.5.2008 20:23

Samui-Bohut Beach vai Big Buddha Beach?

Viesti Kirjoittaja kat1974 »

Hei,
Matkamme johtaa Samuille viikoksi, olemme varanneet hotellin Chawening keskustasta 3 yöksi ja haluaisimme vähän rauhallisempaan paikkaan lopuksi aikaa, olen katsonut Fisherman villagea ja siellä olisi varmaan mukavan rauhallista, mutta löytyisi kuitenkin vähän iltaelämää, ruokapaikkoja ja osteltavaa...
Kumpa rannoista olisi parempi majoitukseen Bohut vai Big Buddha? vai kenties joku ihan muu ranta kokonaan?

:)
Avatar
juice811
Viestit: 52
Liittynyt: 8.7.2010 12:17
Paikkakunta: Koh Samui
Viesti:

Re: Samui-Bohut Beach vai Big Buddha Beach?

Viesti Kirjoittaja juice811 »

Noilla kriteereilla ehdottomasti Bohut, Big Budhaa suosittelen vai jos yo tarvii laivaa odottaa vaikka Taolle..
Dream Catchers Events & Holidays Rentals
Juha&Aey Varis
juha@dreamcatcherseventsandholidays.com
http://www.haat-thaimaassa.com/
Avatar
JussiM
Mai pen rai
Viestit: 7233
Liittynyt: 29.9.2007 20:43

Re: Samui-Bohut Beach vai Big Buddha Beach?

Viesti Kirjoittaja JussiM »

Lamai olisi Bohutin ja Chawengin puolivälistä rauhallisuuden ja palveluiden suhteen. Sinne ajattelin täältä Phanganilta muutaman päivän kulttua siirtyä.
zacca
Viestit: 329
Liittynyt: 23.9.2006 12:01
Paikkakunta: Hki

Re: Samui-Bohut Beach vai Big Buddha Beach?

Viesti Kirjoittaja zacca »

Kannattaa huomioida myös laskuvesi eli etelän rannat matalia ja pitkälle tyhjiä laskuvedellä, itse suosisin pohjoisen rantoja missä bungalovit rannoilla ja tekemistä suht lähellä saarea kiertävän tien varressa. Sanoisinko karttaa katsoessa big budhasta seuraavat 15 km vasemmalle.
Zacca
kat1974
Viestit: 18
Liittynyt: 7.5.2008 20:23

Re: Samui-Bohut Beach vai Big Buddha Beach?

Viesti Kirjoittaja kat1974 »

Hei,

Me ollaan oltu jo Lamailla ja haluttaisiin vähän eri paikkaan siksi emme sitä valinneet... alan vähän itse kääntymään Bophutin suuntaan, tarkentaisin vielä tuosta laskuvesiasiasta eli onko tuo kyseinen ranta huono laskuveden aikaan vai mitä tarkoitit?

:)
Avatar
bpacker
RTWer
Viestit: 729
Liittynyt: 25.8.2004 8:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Samui-Bohut Beach vai Big Buddha Beach?

Viesti Kirjoittaja bpacker »

kat1974 kirjoitti:Hei,

Me ollaan oltu jo Lamailla ja haluttaisiin vähän eri paikkaan siksi emme sitä valinneet... alan vähän itse kääntymään Bophutin suuntaan, tarkentaisin vielä tuosta laskuvesiasiasta eli onko tuo kyseinen ranta huono laskuveden aikaan vai mitä tarkoitit?

:)
Se rantahan on aika syvä eli ihan hyvä laskuvedelläkin
Vastaa Viestiin