Kuinka selviytyä ensimmäisestä retkestä Thaimaahan ja myös sen jälkeisestä elämästä Suomessa? Vastauksia kysymyksiin, vinkkejä, tapaetikettiä sekä mukavaa jutustelua. Tätä aluetta voivat lukea kaikki, kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.
tuosta viisumi hommasta ku minulla tuo linkki ei toimi.. et kuinka pitkää sitä menee hakiessa.. mistä haetaan.. miten maksetaa.. mitä tuoho paikalline takaaja kohtaan pitää laittaa.. lähdös täs pattyaylle heti ku paperi asiat sais kuntoon ... jos joku vastailis pikasesti.. jos joku pro matkailija kertois.. kiitoksia jo etukätee...
Grandmaster kirjoitti:tuosta viisumi hommasta ku minulla tuo linkki ei toimi.. et kuinka pitkää sitä menee hakiessa.. mistä haetaan.. miten maksetaa.. mitä tuoho paikalline takaaja kohtaan pitää laittaa.. lähdös täs pattyaylle heti ku paperi asiat sais kuntoon ... jos joku vastailis pikasesti.. jos joku pro matkailija kertois.. kiitoksia jo etukätee...
------------------
Ei millään pahalla, mutta jos haluat vastauksia, voisit kiinnittää huomiota oikeinkirjoitukseen...
Kiitoksia paljon edellisistä vastauksista. Elikkäs laitan passin, viisumihakemuksen, yhden passikuvan, 25€ ja palautuskirjeen postimerkkeineen tuonne thaimaan suomenlähetystöön. Mitäs laitan tuohon viisumi hakemuksen paikallinen/thaimaassa oleva takaaja kohtaan vai jätänkö ne tyhjäksi. Entäs osoite thaimaassa, riittääkö siihe pelkkä pattaya. Sitte viel mitenkähä pitkään tuota viisumia menee hakiessa, et tietäs millekä päivälle lennot varailis. Asun joensuussa joten postin kulkemiseen menee 2pv molempiin suuntiin.
khaosaming kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta jos haluat vastauksia, voisit kiinnittää huomiota oikeinkirjoitukseen...
Eihän tuossa nyt ollut just muuta ku pattyayayay väärin kirjoitettu...
Slangia slangia
Rikastetaan vähän suomen kieltä ettei aina vaan länsirannikon murretta
Mie oon iha ite sitä mieltä
Itse hain kans viisumin kahdelle kuukaudelle just noin, mutta rahaa en laittanut mukaan, vaan passit tuli takaisin postiennakkona, joka maksettiin ennenkuin passit sai.
The man kirjoitti:Itse hain kans viisumin kahdelle kuukaudelle just noin, mutta rahaa en laittanut mukaan, vaan passit tuli takaisin postiennakkona, joka maksettiin ennenkuin passit sai.
Tämä ei enää onnistu. Raha on lähetettävä mukana tai maksettava Suurlähetystössä.