Uusi keskustelualue: Mainosta yritystäsi
Valvoja: Modet
Uusi keskustelualue: Mainosta yritystäsi
Olisiko ajatusta perustaa oma keskustelualue yrittäjille jotka mainostavat baariaan tai muuta yritystä?
Re: Uusi keskustelualue: Mainosta yritystäsi
Ylläpito ei kovin innokkasti vastaile? Myös muita ehdotuksia on osiossa ilman vastauksia.
Jos vexi ei ole huomannut, niin moni yritys mainostaa jo itseään. Esim. Maikan Majatalo, Raymonds, Smilers...jne
Tästä tulikin mieleen, onko foorumin etiketin vastaista jos joku klupilainen mainiostaa yritystoimintaansa täällä vaikka ei yritys olisikaan Thaimaassa, liittyisi kyseisen maahan tai sen asukkaisiin täällä Suomessa.
1. Eikös Siam-House ole Suomessa?
2. Kuitenkin luulen ettette tekään pidä Runescapen mainoksista, saatikka minun mielestä PaalujunttaPaten Putkikorjaamo ei sovi palstalle, jos sillä ei ole mitään yhtymäkohtaa Thaimaaseen. Ellei sitten tarjoa erittäin hyviä tarjouksia klupin jäsenistölle klupikortilla.
Tämä on nyt sitten minun mielipide.
2. Kuitenkin luulen ettette tekään pidä Runescapen mainoksista, saatikka minun mielestä PaalujunttaPaten Putkikorjaamo ei sovi palstalle, jos sillä ei ole mitään yhtymäkohtaa Thaimaaseen. Ellei sitten tarjoa erittäin hyviä tarjouksia klupin jäsenistölle klupikortilla.
Tämä on nyt sitten minun mielipide.
Viimeksi muokannut Rhino, 14.5.2009 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ymmärsin viestisi Kaahari kahdella tavalla.
Syy: Ymmärsin viestisi Kaahari kahdella tavalla.
Juu, vaan nyt ne ovat monessa osiossa "Up to you", "keskinen Thaimaa" jne. Ehkä ne voisivat olla keskitetysti yhdessä?Rhino kirjoitti:Jos vexi ei ole huomannut, niin moni yritys mainostaa jo itseään. Esim. Maikan Majatalo, Raymonds, Smilers...jne
Sitten kohta joku kysyy, eikö ne voisi olla alueittain? Helpompi etsiä suomailaisia yrittäjiä sieltä alueelat mihin on menossa, ei kaikkien sekamelskasta.
Nyt asia on noin, tottakai jos löytyy jokin erittäin hyvä uusi vaihtoehto niin ylläpito on varmasti kuulolla.
Nyt asia on noin, tottakai jos löytyy jokin erittäin hyvä uusi vaihtoehto niin ylläpito on varmasti kuulolla.
Millä tavalla tämä palvelisi käyttäjiä paremmin kuin nykyinen systeemi, eli mm. hotellit ovat majoitusmuistiossa? Toinen juttuhan on sitten viestiketjut jotka eivät ole suoraa mainosta vaan keskustelua asiakkaitten kanssa jotka ovat tulossa tai menossa ko. paikkaan. Minusta on ainakin kiva lukea mitä jossain baarissa tai majatalossa tapahtuu, enkä laske sitä "mainostamiseksi" vaan lähinnä asiakaspalveluksi 

klupin talidomi
Miks muuten "Maikan Majatalossa tapahtuu" -ketju on siellä K-18 alueella, missä sitä ei näe kuin osa jengistä?

***Kirjoittaja tunnustaa olevansa herkkä mies.***
se on sitä ennakoivaa sensuuria veikkaan minä 

Suomen ainoa jengi, joka herättää suuria tunteita "Suurin ja Kaunein - Helsingin Jokerit"
Varmaan siitä syystä, että herra itse kirjoittaa siihen yhden viestin ja sen perään tulee n kpl 'peukkupeukkujeejee' -viestiä, eli jos ja kun tuommoinen yrittäjäketju joskus avataan foorumille ns. yleiselle puolelle, niin sinne tulee vain ja ainoastaan jotain ilmoittamisen arvoista tekstiä tulevasta tapahtumasta, alennuksista yms. Sinne ei siis välttämättä tarvitse muiden kuin yrittäjien omata kirjoitusoikeuksia.Maikka kirjoitti:Miks muuten "Maikan Majatalossa tapahtuu" -ketju on siellä K-18 alueella, missä sitä ei näe kuin osa jengistä?
Ei näitä yrittäjiä ole niin paljon että siitä tulisi sekamelska. Mutta "Up to you", enhän ole täällä tästä täällä päättämässä.Rhino kirjoitti:Sitten kohta joku kysyy, eikö ne voisi olla alueittain? Helpompi etsiä suomailaisia yrittäjiä sieltä alueelat mihin on menossa, ei kaikkien sekamelskasta.
Minusta ideasi on hyvä ja tämänkaltaista ollaan yritetty saada aikaiseksi, mutta toteutustapa on jäänyt vielä suunnitteluasteelle.vexi kirjoitti:Ei näitä yrittäjiä ole niin paljon että siitä tulisi sekamelska. Mutta "Up to you", enhän ole täällä tästä täällä päättämässä.Rhino kirjoitti:Sitten kohta joku kysyy, eikö ne voisi olla alueittain? Helpompi etsiä suomailaisia yrittäjiä sieltä alueelat mihin on menossa, ei kaikkien sekamelskasta.
Jostain syystä, ehkä suuresta viesti määrästä johtuen tällä foorumilta on vaikea löytää välillä yhtään mitään.
Jos nyt ajatellaan nimenomaan uusia kirjoittajia/lukijoita. Konkarit pysyy luultasti aina ajantasalla.
Etsi kautta tietysti kannattaa lähteä hakemaan asioita mitä haluaa tietää.
Monen harmiksi monet asiallisesti alkaneet topicit menee kuitenkin muutaman viestin jäkeen harhateille.
Jos nyt ajatellaan nimenomaan uusia kirjoittajia/lukijoita. Konkarit pysyy luultasti aina ajantasalla.
Etsi kautta tietysti kannattaa lähteä hakemaan asioita mitä haluaa tietää.
Monen harmiksi monet asiallisesti alkaneet topicit menee kuitenkin muutaman viestin jäkeen harhateille.
Onhan tuolla tuo "Muut käyttäjäedut", jonne voi yrittäjät laittaa tietoa alennuksista ja tarjouksista.
Ex-riisikauppias
- Selkäreppu
- Chang
Voihan tänne jonnekin avata uuden alueen yleiselle johon on kirjoitusluvat ainoastaan yrittäjillä. Sieltä löytys yritys ja sen nettisivut. Sekä esim. Onko yrityksellä etuja tunnistautuneille käyttäjille olevalla alueella. Linkitykset rekistöröityneille ja k-18 alueille ja ruokakauppoihin sekä ravintoilihin joilla on oma threadi täällä.
Tolla samalla alueella voi olla myös se SUOMI-vetoiset paikat thaimaassa lista.
Sitten olisivat ne "epäviralliset" mainos ja keskustelusivut (k-18) lisäksi...
Tolla samalla alueella voi olla myös se SUOMI-vetoiset paikat thaimaassa lista.
Sitten olisivat ne "epäviralliset" mainos ja keskustelusivut (k-18) lisäksi...